برای تماس مستقیم کلیک کنید
دیگر داشتن خانه پیش ساخته لاکچری رویا نیست
menusearch
taknamasazanco.ir

خانه پیش ساخته

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

(5)
(0)
خانه پیش ساخته

سفارش ساخت خانه پیش ساخته در بوشهرچگونه بدون نگرانی خانه پیش ساخته خود را سفارش بدهیم به گونه ای که نتیجه آن، لبخند رضایت بر لبانمان باشد؟

 

یکی از دغدغه ها و چالش های صاحبان زمین های کشاورزی برای داشتن یک تفرجگاه جهت گذراندن اوقات خوش خود در کنار خانواده و دوستان در ایام تعطیلات است.چرا که طبق قانون ساخت و ساز خانه مسکونی در زمین های کشاورزی ممنوع است. هر چند افرادی هستند که به صورت غیر قانونی اقدام به ساخت و ساز خانه مسکونی در اراضی کشاورزی می‌کنند که در صورت شناسایی شدن از طریق مراجع قانونی منجر به تخریب کامل ساختمان مسکونی در زمین کشاورزی و از بین رفتن مال و سرمایه شخص می‌شود.
در حال حاضر بهترین گزینه برای داشتن سکونتگاه در باغ یا زمین کشاورزی خود داشتن خانه پیش ساخته است.چرا که در صورت دستور مراجع قانونی به راحتی قابلیت برچیده شده و انتقال را دارد به گونه ای که کم ترین خسارت به صاحب خانه پیش ساخته وارد می‌شود.

 

 


البته خانه پیش ساخته فقط برای زمین های کشاورزی کاربرد ندارد و شما می‌توانید در مناطق شهری نیز به جای ساخت خانه های سنگین بتنی از خانه های پیش ساخته سبک،ضد زلزله که ارزان تر و سرعت در ساخت و تحویل بیشتری دارند استفاده کنید.

 

 

همین الان خانه پیش ساخته مدرن خودتو سفارش بده

 


فرض کنیم از مرحله تصمیم نهایی برای ساخت خانه پیش ساخته گذر کردیم حال چگونه یک خانه پیش ساخته با ظاهری زیبا و مدرن داشته باشیم به گونه ای که در آن از متریال با کیفیت و اسکلت مقاوم بکار رفته باشد؟کار ساخت خانه پیش ساخته خود را به چه شرکتی واگذار کنیم که قابل اعتماد باشد و پروژه نهایی خانه پیش ساخته را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب تحویل ما دهد؟

 

سفارش خانه پیش ساخته در بوشهر

 

وقتی قصد سفارش ساخت خانه پیش ساخته خود را داریم مشاهده می‌کنیم که شرکت های مختلفی طرح ها و قیمت های پیشنهادی متنوعی را در اختیار ما می‌گذارند، حتی اشخاصی هستند که ادعای ساخت خانه پیش ساخته با قیمت ارزان تر از یک شرکت ثبتی را می‌کنند!در این آشفته بازار چطور اطمینان کنیم که خانه پیش ساخته ای که قراره به ما تحویل داده شود از متریال با کیفیت و امکانات مطلوب تشکیل شده است؟

 

هزینه ساخت خانه پیش ساخته لاکچری


آیا شخصی که ادعای ساخت خانه پیش ساخته می‌کند صلاحیت،تخصص و تعهدی در ساخت خانه پیش ساخته و حتی بعد از ساخت آیا مسئولیت و ضمانتی نسبت به کیفیت خانه پیش ساخته خود دارد؟ یا در صورت وجود نقصی در خانه پیش ساخته اجرا شده آیا حاضر به رفع عیب موجود در آن می‌شود؟ اصلا جا و مکان فرد سازنده مشخص است که در صورت وجود مشکل در خانه پیش ساخته طراحی شده آن را پیدا کنیم و ازش بخوایم رفع عیب کند؟

 

هزینه ساخت خانه پیش ساخته جذاب و مدرن چقدر است؟

 

یک شرکت ثبتی با داشتن مجوزهای قانونی مربوطه و دارای رزومه بالا و با سابقه همکاری با سازمان ها و برندهای بزرگ کشور با داشتن تیم کاری متخصص و با تجربه و همچنین دفتر و کارگاه تولیدی ثابت و مشخص شده می‌تواند تمام نگرانی های شما را در مورد سوالات بالا در زمینه خانه پیش ساخته کاملا برطرف کند.

 

شما وقتی کار ساخت خانه پیش ساخته خود را به یک شرکت معتبر واگذار می‌کنید دیگر نیاز نیست با استادکاران مختلف از جمله جوشکاران،بناها،کامپوزیت کاران،کناف کاران،درب برقی نصب کن ها،کفپوش کاران،ایزوگام کاران،برق کاران،لوله کش ها و ده ها استادکار دیگر سر و کله بزنید و هر روز نگران این باشید که فلان استاد کار بهانه ای بیاورد و امروز سر پروژه حاضر نشود و کار ساخت خانه پیش ساخته شما عقب بیفتد.

 

خانه پیش ساخته لوکس و مدرن


از طرفی در صورت وجود یک نقص و عیب در طراحی و ساخت خانه پیش ساخته طرف حساب شما تنها یک شخص و آن مدیرعامل شرکت سازنده خانه پیش ساخته است و او باید پاسخ گوی شما باشد.

 


پس باید هنگام تحویل پروژه خانه پیش ساخته خود بسیار دقت کنیم که به یک شرکت معتبری که مجوز دارد و متعهد واگذار کنیم که بعد از تحویل گرفتن خانه پیش ساخته لبخند رضایت بر لبانتان ظاهر شود و بر خود و شرکت سازنده خانه پیش ساخته احسنت بگویید!
حال بعد از گذر از مکان خانه پیش ساخته و انتخاب شرکت سازنده خانه پیش ساخته باید به فکر انتخاب نوع متریال و امکانات سفارشی خانه پیش ساخته خود با توجه به نیاز باشیم.

 

 

دکوراسیون داخلی خانه پیش ساخته مدرن

 


یک خانه پیش ساخته مانند خانه های مرسوم ثابت می‌تواند دارای اتاق خواب،سالن پذیرایی،آشپزخانه،حمام و سرویس بهداشتی باشد.


ظاهر و نمای بیرونی مدرن و جذاب و دکوراسیون داخلی شیک و زیبا بخشی از خصوصیات یک خانه پیش ساخته ایده آل است.


متریال چوبی یا کامپوزیت از جذاب ترین نماها و ظاهرها برای خانه پیش ساخته است.

 

سفارش دکوراسیون داخلی خانه پیش ساخته


در دکوراسیون داخلی خانه پیش ساخته می‌توان از کفپوش پارکت لمینت،کاغذیواری،کناف،نورپردازی زیبا،کابینت آشپزخانه،پنجره دو جداره یو پی وی سی،بین کابینتی و المان های دکوری و سایر اجزای دکوراسیون داخلی را پیاده سازی کنیم.

 

دکوراسیون داخلی خانه پیش ساخته


و همچنین برای خانه پیش ساخته می‌توان امکاناتی نظیر باتری خورشیدی،تعبیه چرخ برای حرکت دادن و کشیدن خانه پیش ساخته قرار داد.


اسکلت و شاسی قوی و مقاوم از ویژگی های مهم یک خانه پیش ساخته است که باید به آن دقت کافی را داشته باشیم.


برای یک خانه پیش ساخته نیز مانند خانه بتنی معمولی می‌توانیم کولر،آبگرمکن،بخاری و مبلمان درنظر بگیریم.


سیستم برق کشی آن باید از کابل کشی قوی و مقاوم درکار باشد به گونه ای که اثری از کابل ها دیده نشود.


لوله گشی گاز و آب نیز باید با دقت و ظرافت بالا باید انجام شود.


دوربین مداربسته نیز یکی از اجزای اجتناب ناپذیر یک خانه پیش ساخته امروزی و مدرن است.


سایر امکانات سفارشی به نظر و نیاز مشتری می‌تواند برای خانه پیش ساخته طراحی و اجرا شود.

 

طرح و نقشه ساخت خانه پیش ساخته

 

شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 چندین سال است با نیروی متخصص خود در زمینه سازه های پیش ساخته از جمله کانکس،ایستگاه های مکانیزه هوشمند و خانه پیش ساخته در استان بوشهر فعالیت دارد.همکاری با شهرداری ها،سازمان ها و برندهای بزرگ نشانی از اعتماد و اطمینان از این شرکت است.


شرکت تک نماسازان تمام تلاش خود را می‌کند با بهره گیری از نیروهای متخصص و دارای مهارت بالا و استفاده از ایده ها و طرح های مدرن و بروز دنیا زیباترین و جذاب ترین خانه پیش ساخته ای که تصور می‌کنید با امکانات ویژه و خاص را در سراسر کشور و خارج ازکشور پیاده سازی کند.


قبل سفارش و بعد از سفارش تا انجام و تحویل و حتی بعد از تحویل خانه پیش ساخته ما همراه شما هستیم و همواره خانه پیش ساخته خود را ضمانت و پشتیبانی می‌کنیم چرا که کسب اعتبار و اعتماد و رضایت مشتری و ماندن در بازار رقابتی هدف اصلی شرکت تک نماسازان است.


قبل از اجرای پروژه خانه پیش ساخته به طور کامل در زمینه جزییات طراحی،ساخت و امکانات به شما مشاوره می‌دهیم و شما را در انتخاب بهترین و زیباترین خانه پیش ساخته کمک خواهیم کرد.


جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت انواع خانه پیش ساخته همین الان با شرکت تک نماسازان تماس بگیرید به گرمی حتی در ساعات غیر اداری پاسخگوی شما هستیم.

 

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر