برای تماس مستقیم کلیک کنید
استخر سرپوشیده جایگزین استخر رو باز
menusearch
taknamasazanco.ir

استخر سرپوشیده جایگزین استخر رو باز

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۲ پنج شنبه
(1)
(0)

استخر سرپوشیده جایگزین استخر رو باز

استخر سرپوشیده جایگزین استخر رو باز

همه ما این روزا با استخر آشنایی داریم،استخر گودالی بزرگ یا آبگیری مصنوعی است که برای شنا،آبتنی،تفریح،تفنن،سرگرمی و انجام ورزش های آبی نظیر واترپلو و غواصی استفاده می‌شود.

 

مزایای استخر سرپوشیده


هفته پیش برای تفریح و آبتنی به باغ شهری یکی از دوستان خود که استخر داشت رفتم و با صحنه ای مواجهه شدم که بر آن شدم که مطلبی در این زمینه برای شما تهیه کنم و تجربیات خود را با شما به اشتراک بزارم.

 

خرید و سفارش استخر سرپوشیده


هنگامی که هدفی در سر می‌پرورانیم و قصد انجام آن را داریم گاهی آنچنان غرق در کلیات، ظاهر و مزایایی که برامون به ارمغان می‌آورد می‌شویم که جزییات کار را فراموش می‌کنیم و بعد از انجام کار تازه به ذهنمون میاد که ای دل غافل!! کاش فلان بخش کار رو به شکل دیگه ای پیاده سازی می‌کردم و بهتر بود فلان آپشن رو به پروژه ام اضاف می‌کردم! البته گاهی وقتا هم بعد از انجام کار باز متوجه اشکالات کار نمی‌شویم و اطرافیانمون مشکلات و کمبودهای پروژه انجام شده رو بهمون گوش زد می‌کنند!

 

طراحی و ساخت استخر سرپوشیده


اینارو گفتم که مقدمه ای باشه برای پرداختن به استخر دوستمون که شاید کسایی که استخر ساختن از این مشکل آگاه باشند و یا برای کسانی که قصد دارند سفارش ساخت استخر بدهند مفید باشد.

هزینه ساخت استخر سرپوشیده

ما وقتی قصد طراحی و ساخت استخر رو داریم به ابعاد استخر،کاشی های زیبایی که به استخرمون جلا می‌بخشد و جذابش می‌کند،مسائل فنی آبگیری و تخلیه استخر و موارد از این دست بیشتر توجه می‌کنیم.

 

سفارش استخر در بوشهر


یکی از مسائلی که کمتر به آن توجه می‌شود سرپوشیده یا رو باز بودن استخر و سیستم گرمایشی استخر است.

 

استخر با پوشش پلی کربنات


در حالی که در بالکن خونمون به حیاط و باغچه مون خیره شده ایم یهو به ذهمون میاد چرا وسط حیاط یک استخر نداشته باشیم؟! و همون روز میریم سراغ یک استادکار استخر ساز! و ازش میخوایم برامون یک استخر زیبا و جذاب مطابق با الگوهای ذهنی ما بسازه!

 

خرید استخر در بوشهر


بعد که استخر ساخته شد و فصول مختلف سال عوض شد متوجه میشیم در فصل های سرما به دلیل نداشتن سیستم گرمایشی استخرمون غیر قابل استفاده است و در فصول برگ ریزان نیز برگ های درشت و ریز درختای باغچه استخرمون رو احاطه کرده اند.

 

استادکار ساخت استخر در بوشهر


تازه اینا به کنار!!! فرض کنیم هوا آفتابی و مطلوب، برگ ریزانم نداریم! گاهی مشاهده شده که استخرهای روباز وسط حیاط پر از انواع حشرات شده که حتی جرات نمی‌کنیم داخل استخر شویم!

 

ساخت استخر خانگی


پس به طور خلاصه از معایب استخر روباز وسط باغ شهری و ویلامون ترکیب شدن برگ ها و انواع حشرات در آب استخر که از نظر بهداشتی برای سلامتی ضرر داره و در فصل های سرد سال نیز غیر قابل استفاده می‌شود.

 

 

ساخت استخر برای ویلا
راه کار چیه؟؟؟


در یک جمله استخرتون رو سرپوشیده کنید!!! شاید بگید که دوست دارم وقتی میپرم تو استخر سقفم آسمان باشد و نگاهم رو به آسمان روانه کنم! خب برای این موضوع هم راه حل وجود داره! می‌تونید از استخر سرپوشیده پوشش پلی کربنات شفاف استفاده کنید. البته این برای استخرها با سقف پوشیده ثابت است پیشنهاد دیگه استفاده از سقف پوشیده متحرک است،مزایای سقف متحرک استخر این است که تنها در فصل های برگ ریزان می‌تونید از آن استفاده کنید و فصولی که شرایط خوبه از استخر کنارش بزنید.

 

هزینه ساخت استخر برای خانه


البته پوشش استخر و دمای اون بستگی به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای هر شهر و منطقه دارد مثلا نوع، جنس و متریال پوشش استخر برای آب هوای گرم و خشک با آب هوای بارانی یا سرد کاملا متفاوت است.

 

سفارش استخر خانگی


هنگام سفارش استخر سرپوشیده باید درخواست متریالی بدید که در برابر زلزله،بادهای شدید و تغییرات آب و هوایی از مقاومت بالایی برخودار باشد و دچار فرسایش نشود.
ورقه های پلی کربنات برای ایجاد فضای ایزوله همراه با محیطی مناسب با حضور نور خورشید انتخابی شایسته است. این ورقه ها در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخودار هستند و عایق صدا و حرات نیز می‌باشند.

 

هزینه ساخت استخر خانگی


یکی از نکاتی که فراموش کردیم ابتدا بهش بپردازیم اینه که اگر خانه شما در دیدبان آپارتمان ها و ساختمان های همسایه باشد نیز یکی از موارد آزاردهنده استفاده از استخر رو باز است که می‌تونید برای برطرف کردن این مشکل از استخرهای سرپوشیده استفاده کنید.

 

شرکت استخر سازی در استان بوشهر


شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با برند خونه خاص در استان بوشهر در زمینه پروژه های ساختمان سازی،دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی،سازه های پیش ساخته نظیر انواع کانکس،کیوسک،خانه پیش ساخته،ایستگاه مکانیزه اتوبوس و سایر خدمات ساختمانی فعالیت دارد، با توجه به تیم متخصص و با تجربه خود آمادگی اجرای پیچیده ترین طرح های استخر با در نظر گرفتن تمام مواردی که در بالا بررسی کردیم را دارد.

 


جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره 09171774347 تماس بگیرید.

 


مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
بابک ششگلانی
پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۹۹
پاسخ
()
()
سلام مزاحم شدم يه استخر خيلي کوچک داريم در اطراف کرج مي حوام با مصالح سبک سرپوشيده کنم البته هدفم هم سرپوشيده شدن هست هم يه جورايي عدم تبادل حرارت با بيرون لطفا در صکرتي که محصولاتتون پتسخگوي نباز ما مي باشد راهنمايي فرماييد
پاسخ مدیر سایت
سلام.لطفا با شماره 09171774347 تماس بگیرید