برای تماس مستقیم کلیک کنید
درباره خانه پیش ساخته چه می‌دانید؟
menusearch
taknamasazanco.ir

درباره خانه پیش ساخته چه می‌دانید؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۵ یکشنبه
(1)
(0)

درباره خانه پیش ساخته چه می‌دانید؟

درباره خانه پیش ساخته چه می‌دانید؟

آیا شما می‌دانید خانه پیش ساخته چیست؟چقدر از مزایایی داشتن یک خانه پیش ساخته باخبرید؟ اگر از شما بپرسیم یک خانه معمولی یا پیش ساخته، کدام را انتخاب می‌کنید؟چرا؟ما در این مقاله به شما درباره خانه پیش ساخته، تاریخچه، انواع و مزایای آن می‌گوییم. مقاله را مطالعه کنید و مطمئن باشید که نظرتان را تغییر میدهید.

 

 

 

 

چقدر در مورد خانه پیش ساخته  می‌دانید؟

 

 

 

درباره خانه پیش ساخته چه می‌دانید؟


به نظر میرسد که با گذشت زمان و با رشد علم و تکنولوژی به سمتی میرویم که تغییر را در تمامی زمینه ها می‌بینیم. یکی از این زمینه ها ساخت و ساز و البته خانه پیش ساخته است. امروزه با رشدی که در ساخت و ساز خانه ها صورت گرفته و روز به روز می‌بینیم که شکل ساختمان ها و خانه ها در حال تغییر است. ممکن است در این بین تغییرات شما هم از آن دست افراد بوده باشید که همواره آرزو می‌کردید که خانه ای داشته باشید که بصورت لاکپشت مانند بتوانید به هرجا که میخواهید با کمترین دردسر و هزینه جابجا شوید. به قولی خانه تان را بغل بزنید و به همه جا بروید. در گذشته اگر این به شکل یک فکر و رویا بوده حال با تشکر از علم، فناوری و سازندگان این عرصه چنین چیزی با عنوان خانه پیش ساخته ممکن شده است.

 

 

چگونه خانه پیش ساخته سفارش دهیم؟

 


تاریخچه خانه پیش ساخته


اولین خانه پیش ساخته در آمریکا ساخته شد و بعد از آن بندر لیورپول وبوستون مهد اصلی تولید این نوع از خانه ها شد. این شهرها به دلیل نیروی کار، مواد اولیه و سیستم حمل و نقل پیشرفته آن زمان پتانسیل این تولید را داشتند. سپس با گذشت زمان خانه پیش ساخته به عنوان پدیده ای پرکاربرد در کشورهای مختلفی از جمله انگلیس و استرالیا هم استفاده شد. طوریکه بعد از ساخت خانه پیش ساخته حتی بیمارستان متحرک هم ساخته شد. درحقیقت میتوان گفت که خانه پیش ساخته یکی از محبوب ترین سازه های جهان به شمار می‌آید. زیرا علاوه بر اصلی ترین فایده آن یعنی جابجایی ویژگیهای دیگری مانند داشتن مقاومت و استحکام بالا حین جابجایی و مونتاژ، دسترس بودن مواد اولیه، نصب آسان و از همه مهم تر قیمت مناسبی دارد. این خانه تا به حال با متریال هایی مانند چوب، بتون و فلز و... ساخته شده است.

 

 

 

ممکن است این مطلب را نیز دوست داشته باشید:هزینه ساخت خانه پیش ساخته چقدر است؟

 

 

 

سفارش ساخت خانه پیش ساخته در بوشهر

 

 

خانه پیش ساخته


خودتان قضاوت کنید یکبار خانه پیش ساخته بخرید بهتر است یا اینکه با توجه به هزینه ها و قیمت های خانه که هرروز بیشتر هم میشود، چند بار خانه تان را عوض کنید و نقل مکان کنید؟هر گونه حساب کنید، ما تضمین می‌کنیم که خانه پیش ساخته قطعا ارزان تر خواهد بود. فکر می‌کنم که تا به این قسمت مقاله تا حدودی با موضوع آشنا شده اید. حال اگر بخواهم یک تعریف دقیق و مشخص از خانه پیش ساخته بیاورم، این است که این خانه شامل قطعات قابل حملی است که ساخته و نصب میشوند و به سه نوع


1.    Modular
2.    Manufactured
3.    Mobile

 

تقسیم میشود. در واقع این سه دسته گفته شده هرکدام ویژگی های منحصربفرد خود را دارند. دسته اول قطعات آن در کارخانه ساخته و در مکان موردنظر نصب میشود. دسته دوم در واقع یک سازه فلزی ساخت کارخانه است و دسته سوم در ایران بیشتر مرسوم است. به این خانه پیش ساخته دسته سوم به اصطلاح کانکس می گویند که چرخ دار و قابل حمل است. کانکس ها در اندازه و طرح های مختلفی وجود دارند.

 

 

 

ممکن است این مطلب را نیز دوست داشته باشید: طبیعت گردی با خانه پیش ساخته قابل حمل

 

 

خانه پیش ساخته چیست؟

 


در ادامه به بیان برخی از مزیت هایی که خانه پیش ساخته را گزینه بهتر و مناسب تری می‌کند، می‌پردازیم.


هزینه نگهداری پایین
عدم نفوذ حشرات موذی
عایق خوب در مقابل گرما و سرما
مقاوم در برابر زلزله تا حداکثر نه ریشتر

 

 

شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 دارای تیمی متخصص و با تجربه در زمینه ساخت انواع خانه پیش ساخته در استان بوشهر فعالیت دارد. جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت خانه پیش ساخته رویایی خود می‌توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره تماس 09171774347 تماس بگیرید.

 

مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر