برای تماس مستقیم کلیک کنید
طبیعت گردی با خانه پیش ساخته قابل حمل
menusearch
taknamasazanco.ir

طبیعت گردی با خانه پیش ساخته قابل حمل

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۲/۱۷ سه شنبه
(3)
(0)

طبیعت گردی با خانه پیش ساخته قابل حمل

طبیعت گردی با خانه پیش ساخته قابل حمل

گاهی اوقات دوست داریم در کنار مزرعه شخصی خود محیطی برای گذراندن لحظات خوش زندگی خود بدور از هیاهو و شلوغی شهر با خانواده و دوستان خود داشته باشیم.
اولین گزینه ای که به فکرمون میاد داشتن یک سرپناه در باغ یا مزرعه شخصی خودمون است.
طبق ماده صد شهرداری ها ساخت و ساز در اراضی کشاورزی چه در حریم شهر چه در خارج شهر ممنوع است و بر اساس ماده یک تبصره یک زراعی جهاد حکم تخریب صادر می‌شود و علاوه بر حکم تخریب برای سازندگان آنها سه برابر قیمت ساخت جریمه در نظر گرفته می‌شود.
منبع

 

سفارش ساخت خانه پیش ساخته قابل حمل


در کل ساخت ویلا ثابت در باغ و زمین کشاورزی هم از نظر شهرداری هم از نظر جهاد کشاورزی ممنوع است. خب تکلیف چیه؟ شما می‌توانید از کانکس مسکونی یا خانه پیش ساخته قابل حمل البته با گرفتن مجوز از سازمان های مربوطه برای داشتن سرپناه در زمین کشاورزی خود اقدام کنید.

 

مزایای خانه پیش ساخته قابل حمل


خانه های پیش ساخته قابل حمل نسبت به خانه پیش ساخته ثابت مزیت های فراوانی دارند. خانه های پیش ساخته قابل حمل با داشتن شاسی چرخ دار می‌توانند به هر مکان و فضایی انتقال پیدا کنند.


از خوبی های خانه پیش ساخته قابل حمل نسبت به ویلا اینه که در صورت اخطارهای مراجع ذیصلاح دیگه نیاز به تخریب آن نیست چرا که به راحتی و بدون دردسر می‌توانید آن را بدون کوچک ترین آسیب جابه جا کنید.

 

خرید خانه پیش ساخته قابل حمل


همه ما از یکجا نشینی و یکنواختی گریزانیم.گاهی دوست داریم در فضای کنار ساحل و از صدای مرغان دریایی و موج های گوش نواز دریا لذت ببریم، گاهی دوست داریم در دل جنگل با طلوع آفتاب و صدای پرندگان از خواب بیدار شویم و گاهی تمایل داریم شب را در دل کویر با دیدن ستارگان زیبا سپری کنیم.

 

طبیعت گردی با خانه پیش ساخته قابل حمل


داشتن سرپناه در مکان های تفریحی و بکر یکی از ملزومات سفر است.اولین چیزی که به فکر ما می‌رسد چادر مسافرتی است.سوالی که پیش میاد اینه که اگر قرار باشه در مدت طولانی مثلا یک هفته یا بیشتر در دل طبیعت باشیم چادر می‌تواند نیاز ما را به عنوان یک سرپناه امن تامین کند؟

 

دکوراسیون داخلی خانه پیش ساخته


امروزه خانه های پیش ساخته قابل حمل یا کاروان های مسافرتی نیاز های شما را فرا تر از یک سرپناه برآورده می‌کنند. فرض کنید در بکرترین طبیعت کشور اوقات خود را به دور از شلوغی های شهر در یک خانه جمع و جور که علاوه بر سر پناه برای خوابیدن و نشستن در کنار خانواده و دوستان تمام خدماتی نیز سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه یک خانه شهری را به شما می‌دهد.

 

خرید اینترنتی خانه پیش ساخته


امروزه خانه های پیش ساخته با متریال های مختلف و امکانات فراوان و خاص نظیر پنل خورشیدی برای تامین برق ،مخزن آب،آشپزخانه،اتاق خواب،سالن،سرویس بهداشتی و حمام،دوربین مداربسته،سیستم سرمایشی و گرمایشی و..با ابعداد مختلفی تولید می‌شوند که رفاه شما را در سفر در دل طبیعت فراهم می‌کنند.


شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری با تجربه و ماهر در امر ساخت انواع کانکس و خانه پیش ساخته با پیچیده ترین طرح های مدرن روز دنیا آماده همکاری با شما در سراسر کشور است.
جهت مشاوره در زمینه طرح ها و ابعداد و امکانات خانه پیش ساخته سفارشی خود با شماره 09171774347 تماس بگیرید.
مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازن

 

برای اطلاع از قیمت و هزینه ساخت خانه پیش ساخته این مقاله را از دست ندهید.....

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر