برای تماس مستقیم کلیک کنید
مزیت های نرده استیل چیست؟
menusearch
taknamasazanco.ir

مزیت های نرده استیل چیست؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۴/۲۴ دوشنبه
(1)
(0)

مزیت های نرده استیل چیست؟

مزیت های نرده استیل چیست؟

مزیت های نرده استیل به یک یا چند مورد ختم نمی‌شود. این نرده ها در سازه های مختلفی کاربرد داشته و استفاده از آنها می‌تواند بسیار مفید باشد. عموما در برخی از فروشگاهها و جایی که نرده های آلومینیومی و برنجی به فروش میرسد، سعی می‌کنند شما را از خرید نرده استیل منصرف کنند در حالی که اگر به مزیت های این نوع نرده آگاه باشید قطعا به این نتیجه میرسید که خرید نرده استیل مقرون به صرفه تر و کاربردی تر است.

 

 

 

مزیت های نرده استیل چیست؟


مزیت های نرده استیل به یک یا چند مورد ختم نمی‌شود. این نرده ها در سازه های مختلفی کاربرد داشته و استفاده از آنها می‌تواند بسیار مفید باشد. عموما در برخی از فروشگاهها و جایی که نرده های آلومینیومی و برنجی به فروش میرسد، سعی می‌کنند شما را از خرید نرده استیل منصرف کنند در حالی که اگر به مزیت های این نوع نرده آگاه باشید قطعا به این نتیجه میرسید که خرید نرده استیل مقرون به صرفه تر و کاربردی تر است. در این مطلب ما قصد داریم در خصوص مزیت های نرده استیل بیشتر توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

 

 

سفارش نرده استیل در بوشهر

 

 

چه تفاوتی بین نرده های استیل و نرده های از جنس آلومینیوم و برنج وجود دارد؟


یکی از مزیت های نرده استیل این است که برخلاف نوع برنجی و آلومینیومی خط و خش برداشته و در برابر حرارت هم مقاوم هستند. نرده های آلومینیومی و برنجی خیلی زود خط برمی دارند و در مقابل حرارت های بالا هم خیلی مقاوم نیستند. بر خلاف آن از مزیت های نرده استیل مقاومت آن در برابر حرارت 800 درجه سانتی گراد است. این نرده ها در حرارت مذکور خم نشده و تغییر شکل هم نمی‌دهند. ضمن آنکه سطح سخت و محکمی داشته و بر خلاف دو نوع قبلی در اثر ضربه و یا کشیده شدن جسم تیز خراش و خط بر نخواهند داشت. یک ویژگی دیگری که باعث می‌شود نرده استیل را بر انواع دیگر ترجیح دهیم عدم تغییر رنگ آن است یا به مرور زمان و در اثر تماس با نور خورشید یا آلودگی های محیط تغییر رنگ نمی‌دهند و با همان کیفیت اولیه باقی می‌مانند.

 

مزیت های نرده استیل چیست؟

 

مزیت های نرده استیل چیست؟


در قسمت بالا تا حدودی به مزیت های نرده استیل اشاره کردیم اما در ادامه قصد داریم که جزئیات بیشتری را در این خصوص مطرح کنیم تا شما بتوانید در هنگام خرید از آن استفاده کنید.


1.    استیل استفاده شده در این نوع نرده ها ضد زنگ بوده و در اثر تماس با هوا و رطوبت و باران زنگ نمی‌زنند و کیفیت خود را هم از دست نمی‌دهند.

 

سفارش نرده استیل در بوشهر


2.    همانطور که اشاره شد از مزیت های نرده استیل ضد خط و خش بودن آنها است چون مواد بکار رفته در آن محکم و مقاوم هستند.


3.    مقاومت این نوع نرده ها در برابر گرما و حرارت بسیار بالا بوده و تغییر شکل نمی‌دهند.

 

خرید اینترنتی نرده استیل


4.    از دیگر مزیت های نرده استیل مقاومت آن در برابر مواد اسیدی و قلیائی است و البته در برابر نور خورشید هم کاملا مقاوم است.


5.    نظافت و تمیز کردن این مدل نرده به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 

نرده استیل راه پله در بوشهر


6.    در صورتی که این نرده ها آسیب ببینند تعمیر و نگهداری آنها در مدت زمان کمی انجام می‌شود و چون روکشی از کروم دارند در برابر بسیاری از عوامل بیرونی مقاومت داشته و برای همین خیلی کمتر به تعمیرات و نگهداری احتیاج پیدا می‌کنند.

 

سفارش نرده استیل در برازجان


مزیت های نرده استیل به همین موارد ختم نمی‌شود و مهمترین آن زیبایی و شکل براق آن است که عموما در بسیاری از ساختمان ها و مراکز اداری و تجاری به دلیل همین موضوع انتخاب می‌شود.

 


 

اگر به نرده های استیل نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی از جمله اجرای انواع نرده های استیل می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگان در امر انواع نرده های استیل می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان