برای تماس مستقیم کلیک کنید
اصول و راهنمای انتخاب کاغذ دیواری منزل
menusearch
taknamasazanco.ir

اصول و راهنمای انتخاب کاغذ دیواری منزل

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۲ سه شنبه
(1)
(0)

اصول و راهنمای انتخاب کاغذ دیواری منزل

اصول و راهنمای انتخاب کاغذ دیواری منزل

کاغذ دیواری پوششی تزیینی برای زیبا و جذاب کردن دیوارهای دکوراسیون داخلی اداری و مسکونی و سایر ساختمان ها استفاده می‌شود.کاغذ دیواری معمولا به صورت رول یا متری فروخته و با چسباندن روی محلی از دیوار مدنظر استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری ها میتوانید در طرح های ساده تا بافته شده یا با الگوهای گرافیکی خاص انتخاب کنید.

در این مطلب قصد داریم شما را با اصول انتخاب کاغذ دیواری آشنا کنیم.


اصل اول

شما ابتدا باید از ابعاد اتاق یا محل مورد نظر از خانه خود اطلاع داشته باشید که بتوانید بر اساس آن طرح کاغذ دیواری خود را انتخاب کنید.مثلا اگر از سقف خانه شما کوتاه است باید از کاغذ دیواری راه راه عمودی با رنگ روشن استفاده کنید، با این کار ارتفاع خانه شما بلند تر جلوه می‌کند.در مقابل اگر عرض خانه شما کوچک است بهتر است از کاغذ دیواری راه راه افقی استفاده کنید این گونه فضای خانه شما عریض تر بنظر می‌رسد.


اصل دوم

عجله کردن ممنوع! ابتدا طرح و رنگ مورد نظر خودتون رو در فضای خانه مجسم کنید و چندین طرح و رنگ رو تو ذهن خود برای دیوار خانه مرور کنید.با این کار می‌توانید دیدی بهتر نسبت به کاغذ دیواری که به فضای خانه شما زیبایی بهتری می‌بخشد و با سایر المان های دکوراسیون داخلی شما هماهنگ است انتخاب کنید.


اصل سوم

کاغذ دیواری بروز انتخاب کنید.سعی کنید کاغذ دیواری با طرح ها و رنگ های جدیدی که در سال یا حتی ماه جاری به بازار عرضه شده است را انتخاب کنید.برای این کار می‌توانید از سایت های اینترنتی یا مشاوران دکوراسیون داخلی در محل زندگی خود کمک بگیرید.

مثلا بازار در حال حاضر پر از کاغذ دیواری با طرح ها و رنگ های از مد رفته یا چینی است که به دلیل قیمت ارزان! هنوز کسانی هستند که خریداری می‌کنند.

 

اصل چهارم

بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری تکه ای از کاغذ دیواری به خانه خود بیاورید و تست کنید که آیا با اجزای دکوراسیون داخلی شما از نظر طرح و رنگ هماهنگی دارد یا خیر؟ چرا که یک طرح در عین زیبا و جذاب بودن ممکن است هنگام استفاده در خانه با دکوراسیون داخلی شما تناسبی نداشته باشد.


اصل پنجم

مهم ترین اصل جنس و نوع متریالی که در کاغذ دیواری به کار رفته از اهمیت بالایی برخوردار است. کاغذ دیواری باید حتما قابل شستشو و ضد ضربه باشد.

 

برند دکوراسیون خونه خاص زیر شاخه شرکت تک نماسازان در استان بوشهر با دارا بودن مجموعه ای بی نظیر از طرح ها و رنگ های کاغذ دیواری های آلمانی آمادگی مشاوره و همکاری با هم وطنان عزیز در سراسر کشور است.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر