برای تماس مستقیم کلیک کنید
انواع نمای مدرن سنگ ساختمان چیست؟
menusearch
taknamasazanco.ir

انواع نمای مدرن سنگ ساختمان چیست؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۶/۱۶ شنبه
(1)
(0)

انواع نمای مدرن سنگ ساختمان چیست؟

انواع نمای مدرن سنگ ساختمان چیست؟

سنگ ها به دلیل زیبایی و مقاومت خود از دیرباز در معماری و ساخت ساختمان ها مورد توجه افراد قرار گرفته اند. امروزه نیز با گسترش تکنولوژی و پیشرفت علم، از سنگ های مختلف برای ساختن نماهای ساختمانی و دکوراسیون داخلی بناها استفاده می‌شود.

 

 


کاربرد سنگ ها در نمای مدرن سنگ ساختمان چیست؟


سنگ ها ماده ای از پوستۀ زمین هستند و از متصل شدن یک یا چند نوع مادۀ معدنی به یکدیگر تشکیل می‌شوند. به دلیل ویژگی های خاص، زیبایی و ماندگاری زیادی که اغلب سنگ ها دارند، از بیشتر‌ آنها در ساخت و طراحی انواع نمای مدرن سنگ ساختمان استفاده می‌شود.

 

 

عکس های نمای سنگ ساختمان

 

 

سنگ های مورد استفاده در انواع نمای مدرن سنگ ساختمان به چند دسته تقسیم می‌شود؟


رایج ترین و مهم ترین سنگ های مورد استفاده برای ساخت نمای مدرن سنگ ساختمان، در ادامه معرفی خواهد شد.

 

 

1.    لاشه های سنگی


سنگ های لاشه ای شکل و برش منحصر به فردی ندارند و به همان شکل استخراج شده از معدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این سنگ ها در زیر سازی های ساختمان، پر کردن فاصلۀ بین سایر سنگ ها و ساختن کف پوش ها استفاده می‌شود.

 

 

سفارش نمای سنگ ساختمان در بوشهر

 

2.    راک استون


این نوع سنگ از انواع نمای مدرن سنگ ساختمان، در واقع از سنگ های لاشه ساخته می‌شود و کاربردهای محدودی در ساختمان سازی دارد.

 

 

3.    سنگ مالون


از این نوع سنگ نمای مدرن سنگ ساختمان برای تونل زنی، ساختن دیوارهای چینی، سنگ فرش ها و پله ها و... استفاده می‌شود. یکی از مهم ترین کاربردهای این نوع سنگ در میان انواع نمای مدرن سنگ ساختمان، به ویژه در مناطق کوهستانی، اجرا کردن قوس های سنگی است که بر روی پله ها، اسکله ها و راهروهای سنگی دیده می‌شود.

 

انواع نمای سنگی ساختمان در بوشهر

 

4.    پلاک سنگی


این سنگ ها برای تزئینات نمای مدرن سنگ ساختمان بسیار استفاده می‌شوند. برای تهیۀ این سنگ در کارگاه ها به میزان ضخامت مورد نیاز مصرف کننده از این سنگ برش می‌دهند و سپس اقدام به صیقل دادن و صاف سازی آن می‌کنند. سنگ های ارزان قیمت از انواع نمای مدرن سنگ ساختمان معمولاً از میان سنگ های تراورتن و سنگ های گران قیمت از بین سنگ های گرانیت و مرمر انتخاب می‌شود. از پلاک های سنگی در نمای مدرن سنگ ساختمان برای تزئین های داخلی و خارجی ساختمان، تابلوهای دیواری، پنجره های کف و کنار، وسایل تزئینی مثل گلدان و شمعدان و میز و مجسمه و... استفاده می‌شود.

 

انواع نمای سنگ ساختمان در بوشهر


انواع نمای مدرن سنگ ساختمان

 

 

پرکاربردترین سنگ های ایرانی در انواع نمای مدرن سنگ ساختمان کدام هاست؟

 

1.    گرانیت


نوعی سنگ آذرین بسیار محکم و بادوام و صیقل خورده است. از گرانیت خرد شده نیز در نمای مدرن سنگ ساختمان برای ساختن دکوراسیون های خارجی و داخلی، کف پوش ها و... استفاده می‌شود.

 

 

2.    ماسه سنگ


ماسه سنگ، سنگی رسوبی است و از چسبیدن ذره های سیلیس، رس یا اکسید آهن به یکدیگر تشکیل می‌شود. سختی و دوام این دسته از انواع نمای مدرن سنگ ساختمان های ایرانی، بستگی به نوع و کیفیت چسب استفاده شده در آن دارد. این سنگ معمولاً رنگ های خاکستری، قهوه ای، قرمز و بنفش دارد.

 

3.    تاف راک


نوعی سنگ خاکستر آتشفشانی است و به دلیل پوشش های گیاهی پیشرفته ای که دارد، در نمای مدرن سنگ ساختمان برای دیوار کشی ها و ساختن دیوارهای بیرونی نگه دارنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

4.    سنگ آهک


سنگ آهک نیز جزو سنگ های رسوبی است و در اندازه، ضخامت، شکل و رنگ های بسیاری تهیه و استخراج می‌شود. از این سنگ در انواع نمای مدرن ساختمان برای تزئینات داخلی و خارجی، ساخت دیوارها و دکوراسیون کف، مجسمه ها و ستون ها استفاده می‌شود.


 

سفارش نمای سنگ خاص در بوشهر


منابع:
1.    http://koohistone.net/types-building-stones-facades/

 


اگر به انواع سنگ نمای ساختمان نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه اجرای انواع سنگ نمای ساختمان می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگانمی توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر