برای تماس مستقیم کلیک کنید
از اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی چقدر می‌دانید؟
menusearch
taknamasazanco.ir

از اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی چقدر می‌دانید؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۷ سه شنبه
(2)
(0)

از اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی چقدر می‌دانید؟

از اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی چقدر می‌دانید؟

امروزه درکنار معماری هنر دکوراسیون داخلی جایگاه خود را یافته و میتوان گفت کمتر کسی را می‌شناسیم که تا به حال کلمه دکوراسیون داخلی را نشنیده باشد. یکی از آیتم های مهم در دکوراسون داخلی نورپردازی است. در این مقاله ما از نورپردازی و اهمیت وجود آن و تاثیری که بر فضای موردنظر میگذارد، صحبت می‌کنیم.

 

 

 

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی


نورپردازی از جمله آیتم های مهمی در دکوراسیون داخلی است که نباید نادیده گرفت بلکه باید در ایجاد دکوراسیون داخلی به آن توجه کافی کرد. گاهی طراح دریک حرکت هوشمندانه برای ایجاد فضایی متفاوت و برجسته نسبت به دکوراسیون قبلی به سراغ ایاد نور در فضا میرود. به عبارتی با کمک لوازم مربوط به اینکار در طراحی فضای موردنظر خلاقیت به خرج میدهد. این روش یکی از کارهای به صرفه و جذاب در تغییر دکوراسیون داخلی است.

 

در واقع اگر زمانی شما خواستید تغییر دکوراسیون داخلی بدهید اما از طرفی بودجه شما عدد بالایی نیست و نمی‌توانید به خرید و تعویض تمامی یا چند قطعه گرانبها فکر کنید، نورپردازی برای ایجاد یک تغییر شگرف و عالی به کمک شما می‌آید. بنابراین اهمیت آن را در دکوراسیون داخلی دستکم نگیرید.

 

اگر قصد دارید تغییر دکوراسیون داخلی بدهید و از طراح داخلی برای اینکار کمک می‌گیرید، به پیشنهادات او درباره نورپردازی فکر کنید و در وهله اول مخالفت نکنید. اگر هم شما از آن دست افراد هستید که عاشق تجربه کارهای جدید، خلاقانه و چالشی است و میخواهید که خودتان این تغییر دکوراسیون را استارت بزنید، حتما به ایده هایی که برای نورپردازی در تغییر دکوراسیون داخلی هست، نگاه کنید و از آنها برای تغییر دکوراسیون فضای موردنظر استفاده کنید.

 

اگر هنوز درباره تاثیر و اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی کاملا قانع نشده اید یا به دنبال ایده های عالی برای نورپردازی هستید، ادامه این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در انتهای این مقاله ما چند ایده جذاب از پروژه های نورپردازی انجام شده در تغییر دکوراسیون فضای داخلی برای شما آماده کرده ایم.

 

 

 

 

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی منزل

 

 

 

ممکن است این مطلب را نیز دوست داشته باشید:اثر بخشی شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون خانه

 

 

اهمیت نورپردازی در فضا


تعریف مختصری که بتوان از دکوراسیون داخلی بیان کرد، این است که این هنر تنها در چیدمان لوازم و اثاثیه ها خلاصه نمی‌شود. بلکه دکوراسیون داخلی شامل آیتم های مهم دیگری نیز هست که از آنها میتوان به نورپردازی، انتخاب رنگ و سبک فضای موردنظر اشاره کرد.

 

نکته مهم درمورد آیتم ها در دکوراسیون داخلی هماهنگ بودن تمامی آنها با هم است. وجود نور در دکوراسیون جلوه و زیبایی ویژه ای به فضا می‌بخشد و طراح بخشی از اینکار را با ایجاد نور در جهت ها و زاویه های مختلف انجام میدهد. البته که اینکار باید با توجه به فضا و ابعاد آن انجام شود.

 

از جمله نورپردازی های که میتوانیم به آن اشاره کنیم، عبارتند از: نورپردازی جهت دار و انعکاسی. گاهی فضای موردنظر با سبک انتخابی و لوازم و اثاثیه های آن دارای نور زیادی نیست یا رنگ اتاق تیره هست، اینجاست که کمی نور بخشیدن به این فضا به روشن دیده شدن اتاق کمک می‌کند.

 

گاهی برای اینکار نیاز به استفاده از لوازمی مانند چراغ پایه دار، سقفی و... نیست. گاهی نعمت داشتن یک پنجره بزرگ و استفاده از آینه برای انعکاس نور در فضا را کافی است و اتاق را بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان میدهد.

 

 

 

نمونه تصاویر نورپردازی در دکوراسیون داخلی خانه

 

 


ایده هایی جذاب برای اجرا


تا به اینجا از فواید و اهمیت نورپردازی برای شما صحبت کردیم. حال زمانش رسیده تا آن را به صورت عملی ثابت کنیم!! در ادامه به شما چند نمونه از کارهای جذاب انجام شده در دکوراسیون داخلی فضاهای موردنظر را نشان میدهیم.

 

شما در این اتاق های نشیمن زیبا میتوانید انواع نورپردازی های انجام شده را ببینید. یک چراغ پایه دار، لوسترآویز، لامپ سقفی و نقطه ای، آباژورهای روی میز و پنجره بزرگ و... همگی از مواردی هستند که برای اینکار در فضاهای زیر به کار رفته اند.

 

 

 

ایده شماره یک :نورپردازی سرویس بهداشتی


ایده های نورپردازی در سرویس بهداشتی


ایده شماره دو :نورپردازی اطراف میز کامپیوتر

 

ایده های نورپردازی میز کامپیوتر

ایده شماره سه :نورپردازی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

نمونه نورپردازی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

 

اگر به نورپردازی برای دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی نیاز داشتید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و باتجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه دکوراسیون داخلی،نمای بیرونی،سازه های پیش ساخته و نورپردازی فعالیت دارد.جهت مشاوره رایگان در امر نورپردازی اصولی و انتخاب لوازم با کیفیت و مناسب نورپردازی می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره تماس 09171774347 تماس بگیرید.

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر