برای تماس مستقیم کلیک کنید
ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس چیست؟
menusearch
taknamasazanco.ir

ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس چیست؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۵/۳ پنج شنبه
(2)
(0)

ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس چیست؟

ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس چیست؟

در دنیای امروز زندگی بدون اتوبوس های حمل و نقل عمومی غیر ممکن است. همه افراد توانایی استفاده از ماشین شخصی را ندارند ضمن آنکه آلودگی و فضای محدود شهرها این اجازه را به همه افراد نمی‌دهد بنابراین اتوبوس های حمل و نقل داخل شهر به ابزاری بسیار موثر و مهم در جابجایی افراد تبدیل شده اند. در شهرهای بزرگ مانند تهران شیراز و اصفهان، مشهد و برخی دیگر این نیاز بیش از هر شهر دیگری احساس می‌شود.

 

 

 

سفارش ایستگاه مکانیزه اتوبوس در تهران

 

 

ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس چیست؟


در دنیای امروز زندگی بدون اتوبوس های حمل و نقل عمومی غیر ممکن است. همه افراد توانایی استفاده از ماشین شخصی را ندارند ضمن آنکه آلودگی و فضای محدود شهرها این اجازه را به همه افراد نمی‌دهد بنابراین اتوبوس های حمل و نقل داخل شهر به ابزاری بسیار موثر و مهم در جابجایی افراد تبدیل شده اند. در شهرهای بزرگ مانند تهران شیراز و اصفهان، مشهد و برخی دیگر این نیاز بیش از هر شهر دیگری احساس می‌شود. در گذشته ایستگاه های اتوبوس به صورت فلزی بوده و نهایت امکانات آنها نیمکت های فلزی و یا سایبان بود و چیز دیگری نداشتند و همان هم به مرور زمان و در اثر تماس با باد و باران و سرما و گرما خیلی زود از بین می‌رفت و افرادی که از این اتوبوس ها استفاده می‌کردند در فاصله آمدن اتوبوس واقعا اذیت می‌شدند اما حالا ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس این مشکلات را تا حدود زیادی برطرف کرده است.

 

خصوصیات ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس


ویژگی های ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس


ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس به دلیل ویژگی های خاصی که دارند و امکاناتی که در آنها پیش بینی شده است تفاوت های اساسی با نمونه های قدیمی آن داشته و برخی از این ویژگی ها عبارتند از:


1.    یک ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس سیستم خنک کننده داشته تا افراد بتوانند در فاصله آمدن اتوبوس راحت این مدت زمان را سپری نماید.


2.    ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس آبسردکن و تلویزیون داشته و از این لحاظ استفاده کنندگان در آسایش و رفاه بیشتری خواهند بود.

 

هزینه ساخت ایستگاه مکانیزه اتوبوس شهری

 

 

3.    یک ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس صندلی های راحت و نقشه راه و ایستگاه های بین راه را به تصویر کشیده تا همه افراد چه آنها که با مسیر آشنایی دارند و چه آنها که مسیرها را نمی‌شناسند، بتوانند به راحتی در ایستگاه مورد نظر خود سوار یا پیاده شوند.


4.    ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس شماره خط هم دارد تا با استفاده از آن افراد بتوانند ردیابی لازم را از مسیر و مسافر داشته باشند.

 

در دنیای امروز واقعا تصور سفر بین شهری بدون استفاده از یک ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس سخت خواهد بود هرچقدر شهر شلوغ تر و بزرگتر باشد نیاز به یک چنین ایستگاه های بیشتر به چشم می‌خورد. مسئله مهم در طراحی این ایستگاه تاثیر روانی آن بر مسافران و آسایش آنها است. وقتی مسافران فاصله زمانی آمدن اتوبوس را در یک محیط آرام و خنک به همراه وسایل سرد وگرم کننده و وسایلی مانند تلویزیون سپری کنند کمتر دچار فشار روانی شده و در نتیجه تنش های اجتماعی هم به میزان زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

 

تصاویر ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس


در طراحی ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس توجه به چه نکاتی ضروری است؟


برای طراحی یک چنین ایستگاهی طراحان باید به یکسری نکات توجه کنند که برخی از آنها شامل موارد ذیل است:


1.     ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس حتما باید سیستم تهویه داشته باشد و فاصله آن با محل های مسکونی به حداقل برسد البته زیرسازهای اتوبوسرانی باید به این مسئله توجه کند.


2.    بدنه این ایستگاهها باید از کامپوزیت ساخته شده تا در برابر گرما و سرما و رطوبت و باران و باد مقاوم باشد.

 

تولید کننده ایستگاه مکانیزه اتوبوس


3.    اسکلت و شاسی کشی این ایستگاهها باید کاملا مقاوم و درست بوده تا مقاومت خوبی در برابر ضربه و زلزله داشته باشد.


4.    وجو سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی و شیشه های دوجداره و درب برقی تمام اتوماتیک و نورپردازی مناسب و بهینه و ایمن برای یک ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس ضروری است.

 

هزینه ساخت ایستگاه مکانیزه اتوبوس


5.    با استفاده از تابلو های برجسته چلنیوم باید نام ایستگاه و شماره آن و موقعیت محلی آن در شهر کاملا مشخص شده باشد.


6.    وجود کف پوش مناسب و ایمن و دوربین مدار بسته هم در این ایستگاهها ضروری خواهد بود.

 


اگر به طراحی و ساخت انواع ایستگاه مکانیزه اتوبوس نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی از جمله طراحی و ساخت انواع ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس با امکانات سفارشیمی تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگان در امر طراحی و ساخت ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر