برای تماس مستقیم کلیک کنید
اثر بخشی شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون خانه
menusearch
taknamasazanco.ir

اثر بخشی شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون خانه

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۴ شنبه
(1)
(0)

اثر بخشی شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون خانه

اثر بخشی شگفت انگیز نورپردازی در دکوراسیون خانه

اگر تا به حال اعتقادی به نورپردازی در خانه خود نداشته اید اکنون وقت آن است این مقاله جذاب در مورد نورپردازی در منزل را ببینید و راهکارهای نورپردازی در دکوراسیون داخلی منزل خود را اجرا کنید تا به آن ایمان آورید.

 

 

 

آشپزخانه ای تسکین دهنده


برای هر یک از اجزای دکوراسیون داخلی آشپزخانه باید به صورت اختصاصی نورپردازی کنیم.به عبارتی باید به صورت نقطه ای و متمرکز بر روی بخش های با اهمیت آشپزخانه نور بتابانیم. از قسمت های مهم آشپزخانه می‌توان به کانترها،سقف های کناف،سینک ظرف شویی،اجاق گاز و میز نهارخوری اشاره کرد.


از لوازم آشپزخانه که شرکت تولید کننده،به آن سیستم روشنایی اختصاص داده است می‌توان به هودها اشاره کرد، که از بار نورپردازی آشپزخانه بر دوش ما کاسته است.

 

 

استفاده از لوستر در نورپردازی دکوراسیون داخلی منزل

 

 

به طور صحیح از لوستر بهره بگیرید


لوستر که به آن چل چراغ نیز می‌گویند، وسیله ای است که از چندین لامپ که معمولا به صورت ثابت بر سقف نصب می‌گردد، تشکیل می‌شود. لوسترها در 12 دسته مختلف در بازار یافت می‌شوند. توجه داشته باشید که هر مکان از منزل لوستر مخصوص آن را خریداری کنید مثلا برای آشپزخانه از لوستر آشپزخانه استفاده کنید.


لوستر علاوه بر این که جنبه تزیینی و لوکس بودن دارد، موجب ایجاد یک نور مرکزی بزرگ می‌شود.اگر به دنبال ایجاد یک نور گسترده هستید که کل فضای مکان مورد نظر از منزل را پوشش دهد می‌توانید از لوستر استفاده کنید. البته قبل از خرید لوستر به این که نکته توجه کنید که قرار است از نورپردازی های متمرکز و ملایم نیز در گوشه های دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید،پس هنگام خرید، یک لوستر متناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزلتان تهیه کنید.

 

 

نورپردازی در دکوراسیون آشپزخانه

 

 

تنظیم شدت نور


اکثرا در منزل از نور ثابت جهت روشنایی استفاده می‌کنیم. در این گونه موارد تنها حق انتخاب خاموش یا روشن بودن لامپ را داریم. همان طور که میدانید در بازه های زمانی متفاوت از شبانه روز نور تابیده از سمت خورشید متفاوت است به عبارتی در یک بازه زمانی نور خورشید بیشتر از بازه زمانی دیگر است. مثلا نور تابیده شده از سمت خورشید به منزلمان در ظهر بیشتر از عصر است پس نیاز به ابزاری به نام دیمر برای کنترل شدت نور لامپ های منزل خود داریم که در مواقعی که نور کافی به صورت طبیعی وجود دارد از شدن نور لامپ های خانه کم کنیم.

 

 

 

نمونه نورپردازی دکوراسیون داخلی منزل

 


از بهره گیری از نور طبیعی غافل نشوید!


طراحی ساختمان باید به گونه ای باشد که از نور طبیعی در آن استفاده شود. نور خورشید حس حیات و زندگی را به انسان می‌بخشد. متاسفانه ما خانه هایمان را رو به آفتاب می‌سازیم و بسیار به خانه هایی که آفتابگیر هستند حساس هستیم اما بر پنجره های خانه مان پرده نصب می‌کنیم! دلیلشم این است که امروزه از پرده بیشتر از کاربردش، برای زیبایی مخصوصا هنگامی که مهمان داریم استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما برای بهرمند شدن از نور طبیعی و ایجاد حس زندگی و تحرک از نور خورشید و طبیعی استفاده کنید.

 

 

اهمیت نورپردازی در روحیه خود و دکوراسیون داخلی

 

 

 

بخش های حائز اهمیت در نورپردازی


ورودی، آشپزخانه، هال و پذیرایی منزل از مکان های مهم و پر ترددی هستند که باید در نورپردازی آنها دقت شود. برای خرید اسباب روشنایی برای این محیط ها باید نهایت سخاوتمندی را لحاظ کنید.
ورودی منزل که دروازه و دعوتگر افراد و مهمانان شما به منزلتان هست باید به طرزی زیبا و با نور آرام مزین شود. آشپزخانه که به قلب خانه معروف است باید به گونه ای نورپردازی شود که علاوه روشنایی کافی موجب زیبنده شدن دکوراسیون داخلی خانه شما شود. نور هال و پذیرایی در عین تامین روشنایی کلی باید به صورتی باشد که لوازم و عناصر دکوری نصب شدن در محیط را نیز به گونه متمرکز پوشش دهد.

 

 

استفاده از نور مخفی در نورپردازی منزل

 

 

نورپردازی در خانه هایی با سقف کوتاه و بلند


استفاده از لوستر و دیوارکوب در خانه ای که سقف بلند دارد انتخابی شایسته است. البته باید دقت کنید لوستر شما متناسب با فضای محیط منزلتان باشد. اگر در خانه ای زندگی می‌کنید که سقف آن کوتاه و به صورت کاذب است بهتر است از نور مخفی استفاده کنید چرا که علاوه بر این که نور آن به دلیل کوتاهی سقف کسی را آزار نمی‌دهد موجب زیبایی و جذابیت در دکوراسیون منزل شما می‌شود.

 

 

 

سفارش نورپردازی در استان بوشهر

 

 

شرکت تک نماسازان با برند خونه خاص به شماره ثبت 2126 با داشتن تیمی متخصص و با تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی آمادگی این را دارد جهت انتخاب نورپردازی مناسب و استفاده از متریال با کیفیت در زمینه نورپردازی به صورت رایگان به شما راهنمایی و مشاوره دهد. جهت مشاوره می‌توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کنید یا تلفنی تماس بگیرید.


مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان


تلفن تماس حتی در ساعات غیر اداری: 09171774347

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر