برای تماس مستقیم کلیک کنید
چگونه اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم؟
menusearch
taknamasazanco.ir

چگونه اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۵/۶/۱۳ شنبه
(0)
(0)

چگونه اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم؟

چگونه اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم؟

اتاق خواب جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر.انتخاب لوازم اتاق خواب و همجنین نوع چیدمان آن کمک زیادی به کسب این آرامش و استراحت واقعی میکند.در این نوشتار سعی داریم مهم ترین نکات مربوط به دکوراسیون این منطقه با اهمیت خانه را توضیح دهیم.

 


یکی از اصول اولیه چیدمان در اتاق خواب می‌گوید محل تخت باید به گونه ای انتخاب شود که پنجره نور گیر حتما در سمت راست آن قرار گیرد.استفاده از کوسن های فراوان بر روی تخت هایی که لبه بالایی بلندی دارند،بر زیبایی تخت می‌افزاید.


به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتر دقت کنید.بافت های روتختی و والان های پرده بهتر است از یک نوع،از یک طرح و از یک طیف رنگی انتخاب شود و حتی نوارهای تزیینی دیواری در قسمت بالایی دیوارها نیز ازهمان طیف رنگی باشد.هماهنگی میان بافت ها یک سبک کلاسیک به محیط اتاق می‌دهد.

عکس اتاق خواب پر از آرامش

البته اگر درمیان این هماهنگی،گاهی یکی از بافت ها و رنگها،کاملا متضاد و مکمل دیگر بافتها باشد،بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از یکنواختی در می‌آورد.توجه داشته باشید استفاده از روتختی های زیبا تنها ملاک زیبایی و راحتی اتاق نیستند،بلکه باید به نرمی و لطافت آن هم توجه کنید.همه این موارد منجر به افزایش حس آسایش و راحتی در اتاق خواب می‌شود.

 


فرض کنید:رنگ زمینه اتاق،کرم شکلاتی و گلبهی است.استفاده از دکورهای چوبی تیره و متمایل به زرشکی،مکمل رنگ فضای زمینه است.
استفاده از روتختی براق،با القای نوعی حس تجمل گرایی در کنار دکور چوبی تیره باعث می‌شود زیبایی این چیدمان جلوه ای چند برابر بیابد.

چگونه اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم؟

رنگ و طرح بافت های پارچه ای نیز مابین رنگ زمینه اتاق و دکور چوبی آن است.
همین امر سبب شده است تا در محیط تعادل برقرار شود.یادتان باشد که یکی از ویژگی های سبک کلاسیک،استفاده از بافت های براق در کنار دکور چوبی تیره است.هرچه پهنای قاب تابلوها بیشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق،هماهنگ تر شده و هرچه پهنای قاب کمتر باشد،تنها نقاشی یا سایر آثار داخل قاب جلوه بیشتری خواهد داشت.


همچنین،استفاده از تک مبل کمک میکند تا فضایی صمیمی و دلنشین در قسمتی از اتاق فراهم آید.در کنار تک مبل می‌توان از نور موضعی(آباژور)استفاده کرد.به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه و استراحت در شب پدید می‌آید.هرچه تعداد نورهای موضعی در داخل اتاق بیشتر باشد،تفکیک فضاهای داخلی بیشتر شده و به نظر می‌رسد که رعایت این نکته برای اتاق خواب،مناسب است.

چگونه اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشیم؟

استفاده از چراغ های آباژور کوتاه بر روی پا تختی ها،می تواند فضایی رومانتیک به وجود آورد و ضمنا این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید قبل از خواب به مطالعه بپردازید.استفاده از فضای سبز(گلدان،فلاورباکس و..) قاب عکس های شخصی و تابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه تان در اتاق خواب باعث افزایش نشاط و روحیه تان شده و روبرو شدن با این عناصر به ویژه در آغاز هر روز می‌تواند انگیزه شروع یک روز کاری را دو چندان کند.

 


بهتر است قاب عکس و تابلو نیز مطابق با دکورچوبی اتاق،چوبی انتخاب شود و همین امر باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزای داخلی اتاق می‌شود.استفاده از قاب های فلزی متعدد در اتاق هایی که دکور فلزی و فرفوژه دارند کاملا مناسب است و توصیه می‌شود.

 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

منبع:ویستا


کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر