برای تماس مستقیم کلیک کنید
چگونه خانه قدیمی خود را مرمت و نوسازی کنیم؟
menusearch
taknamasazanco.ir

چگونه خانه قدیمی خود را مرمت و نوسازی کنیم؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۲/۹ دوشنبه
(1)
(0)

چگونه خانه قدیمی خود را مرمت و نوسازی کنیم؟

چگونه خانه قدیمی خود را مرمت و نوسازی کنیم؟

 

وقتی حرف از مرمت و تعمیر خانه در کانون خانواده به وسط می‌آید حتما یکی هست که همیشه ساز مخالف می‌زند،چرا که در نگاه اول بازسازی و نوسازی یک خانه قدیمی امری وحشتناک به نظر می‌رسد.


از نگاه های ترس آلود به مرمت و نوسازی خانه می توان به هزینه های آن،ترس از ویران خراب شدن خانه! و این که نقل و مکان کردن به مکانی دیگر در حین بازسازی خانه،فرصت رسیدگی به امور استاد کاران و کارگرانی که در حال بازسازی خانه هستند و... اشاره کرد.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل در بوشهر


زمانی که پای یک بازسازی اصولی در میان باشد و اصطلاحا کار را به کاردان سپاردن حجم زیادی از این نگرانی ها قطعا کاهش خواهد یافت.


اول باید مشخص کرد هدف نوسازی بخشی از دکوراسیون خانه است یا صفر تا صد کل ساختمان؟ مثلا برخی از افراد فقط قصد دارند دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود را تغییر دهند.

 

تعمیر دکوراسیون داخلی منزل در بوشهر


شرکت های دکوراسیون داخلی با برگزار کردن یک جلسه مشاوره تیم متخصص خود با کارفرما ابتدا در مورد جزییات قبل از اجرا و این که آیا این خانه ارزش صرف هزینه کردن براش داره یا نه و طرح های قابل اعمال بر ساختمان را بررسی کرده و هزینه های اجرای نوسازی خانه را در اختیار کارفرما قرار می‌دهند.

 

مرمت و تعمیر خانه در بوشهر


اولین گام در بازسازی و نوسازی خانه بررسی استحکام ستون های خانه است که آیا در صورت برداشت احتمالی دیوارهای منزل ستون ها مقاومت بالایی نشان می‌دهند یا خیر؟ همچنین بررسی تاسیسات لوله کشی آب و گاز و کابل کشی برق که در صورت فرسوده بود اقدام به تعویض گردد یا در جاهایی که مورد نیاز است تعبیه شود.
بعد خب تمامی طرح های از مد گذشته خانه نظیر آرک های دمده و قدیمی تخریب می‌شوند.

 

تخریب و نوسازی خانه در بوشهر


لازم به ذکر است یکی از مواردی که قبل از اجرای پروژه نوسازی خانه انجام می‌شود علاوه بر هزینه اجرای کار ،زمان پایان اجرا و تکمیل کار نیز از طرف شرکت دکوراسیون داخلی در اختیار کارفرما قرار داده می‌شود و همه اینها در قالب یک قرارداد مرمت و بازسازی خانه به امضای شرکت دکوراسیون داخلی و کارفرما در می‌آید و تمامی مفاد آن لازم الاجرا و درصورتی که نقص و کاستی از سوی شرکت دکوراسیون داخلی در اجرای کار نوسازی ساختمان پیش بیاید از سوی کارفرما قابل پی گیری است. در کل یکی از مزیت های واگذاری نوسازی خانه به یک شرکت دکوراسیون داخلی معتبر مسئولیت پذیری بالا از سوی شرکت مربوطه و آرامش خاطر کارفرما از این که قراره یک کار با کیفیت را در نهایت تحویل بگیرد.

 

دکوراسیون داخلی در بوشهر


از دیگر مزیت های های واگذاری نوسازی و ساخت خانه خود به یک شرکت دکوراسیون داخلی این است که دیگر خبری از هماهنگی های پی در پی و بدقولی های استادکاران نیست و کارفرما با خیالی راحت می‌تواند به روال عادی زندگی خود برگردد.


گام آخر بازسازی و نوسازی خانه
بعد از پروژه تخریب می‌رسیم سراغ آپشن هایی که قراره به خانه اضاف شود.آپشن هایی نظیر طراحی و ساخت کمد دیواری،کابینت آشپزخانه،شیشه و پنجره دوجداره،درب ضد سرقت،سقف کناف،دیوار و کفپوش،کاغذ دیواری،نورپردازی،رنگ آمیزی و باکس ال سی دی و....


شرکت تک نماسازان (برند خونه خاص) به شماره ثبت 2126 با داشتن کادر مجرب و تیمی خلاق و متعهد و خوش نام و قابل اعتماد در نگاه مشتری، با وسواس فراوان در اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی منزل آمادگی همکاری با شما در زمینه طراحی ،ساخت و بازسازی خانه در استان بوشهر را دارد.

 

دکوراسیون داخلی در بوشهر


جهت برگزاری جلسه مشاوره ای رایگان در امر طراحی ،ساخت و نوسازی منزل و محاسبه هزینه انجام کار می‌توانید با شماره 09171774347 تماس بگیرید.


مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان(برند خونه خاص)

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر