برای تماس مستقیم کلیک کنید
آرشیو اخبار صفحه یک
menusearch
taknamasazanco.ir

آرشیو اخبار صفحه یک

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

معرفی ایده های دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

معرفی ایده های دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

چقدر به زیبایی و دکور محیط خانه خود اهمیت می‌دهید؟ آیا به تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود فکر می‌کنید؟آیا مشتاق تغییر دکوراسیون قدیمی خانه خود هستید؟یکی از قسمت های خانه که محیطی برای بهداشت و آسایش اعضاست، حمام و سرویس بهداشتی است. ما در این مقاله به سراغ ایده هایی برای دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی رفته ایم.

چهارشنبه هشتم خرداد ۹۸
انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

آیا می‌ خواهید در تابستان پیش رو یک تغییر دکوراسیون اساسی داشته باشید؟آیا به تغییر کاغذ دیواری فضای موردنظر خود فکر می‌ کنید؟ چقدر به انتخاب کاغذ دیواری اهمیت می‌ دهید؟آیا اطلاعی درباره طرح و جنس کاغذ دیواری ها دارید؟ در این مقاله علاوه بر اینکه نکاتی را برای راهنمایی شما در خرید کاغذ دیواری بیان می‌ کنیم، چند کاغذ دیواری جذاب را معرفی می‌ کنیم. پس مطالعه این مقاله را تا انتها از دست ندهید.

شنبه چهارم خرداد ۹۸
راهنمای انتخاب کمد دیواری منزل

راهنمای انتخاب کمد دیواری منزل

به مزایای و ویژگی های کمد دیواری و انواع کمد دیواری با متریال های مختلف در بازار پرداخته ایم.

پنج شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۸
معرفی ویژگی های کلبه باغی

معرفی ویژگی های کلبه باغی

کلبه باغی یا به عبارت دیگر کلبه چوبی یا خانه درختی برای آن دسته از افراد طراحی شده است که در زمینه‌های طراحی فضاهای خارجی، اماکن و طراحی فضای سبز محوطه هستند و یا این موضوع برای آنها بسیار حائز اهمیت قلمداد می‌شود و نمی‌توانند از محصولات دیگری استفاده کنند و باید حتماً از کالا و یا سازه ای فراخور این موضوع استفاده نمایند.

جمعه چهاردهم مهر ۹۶
معرفی کانکس ساندویچ پانل

معرفی کانکس ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دارای یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف با دولایه محدود شده و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد، ماده این عایق می‌بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد. این پانلها عمدتا در تولید ساختمانهای ساخت سریع و ایجاد واحدهای مسکونی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، ورزشی، صنعتی و سردخانه‌ها کاربرد فراوان دارد .

دوشنبه دهم مهر ۹۶
معرفی کانکس دو طبقه

معرفی کانکس دو طبقه

کانکس‌های دوطبقه کانکس‌هایی هستند که میتوان تعدادی اتاق و سرویس آبدارخانه و سرویس بهداشتی در طبقه هم کف و باقی اتاق‌ها را درطبقه دوم اجرا کرد.در مواردی که شرکتی و یا سازمانی تصمیم به استفاده از کانکس در فضای اداری یا سازمانی خود میگیرد و فضای کافی برای تخصیص تعداد اتاقهای اداری بیشتر و اختصاص به بخشهای مختلف ندارد.

دوشنبه دهم مهر ۹۶
معرفی سوئیت مسکونی از پیش ساخته

معرفی سوئیت مسکونی از پیش ساخته

این کانکس‌ها معمولا جهت اقامت برای طولانی مدت در نظر گرفته می‌شوند و از لحاظ راحتی و آسایش، مانند یک منزل مسکونی واقعی می‌باشند؛ و حتی در بعضی از موارد نسبت به منازل قدیمی، بهتر و راحت‌تر پیشرفته‌تر می‌باشند.

یکشنبه دوم مهر ۹۶
معرفی کانکس‌ های مدیریتی

معرفی کانکس‌ های مدیریتی

کانکس‌های مدیریتی که با نام کانکس دفتری نیز رواج دارند در اکثر پروژه‌های عمرانی و بزرگ که نیاز به استقرار کارشناسان و تکنسین‌ها و تیم مهندسی دارد، بخش جدایی ناپذیری محسوب می‌شود که صرفه‌جویی در هزینه برای ساخت محل استقرار، باعث صرفه‌جویی در زمان، جابه‌جایی آسان و. .. می‌شود.

جمعه سی و یکم شهریور ۹۶
معرفی کانکس سرویس بهداشتی

معرفی کانکس سرویس بهداشتی

صنعت کانکس سازی خدمات زیادی را به جامعه ارائه می‌دهد که یکی از مهمترین آنها، ساخت کانکس‌های سرویس بهداشتی است. با توجه به مورد اهمیت بودن بهداشت فردی و اجتماعی برای افراد در مکان‌های مختلف، سرویس بهداشتی یکی از بدیهی ترین نیازهای افراد است؛ و با توجه به اینکه در شرایط محیطی بعضی مناطق نمی‌توان به راحتی سرویس بهداشتی ساخت، کانکس‌ها بهترین انتخاب می‌توانند باشند.

چهارشنبه بیست و نهم شهریور ۹۶
اهمیت نورپردازی در دکوراسیون منزل

اهمیت نورپردازی در دکوراسیون منزل

نورپردازی از جنبه های اصلی دکوراسیون منزل است. نورپردازی در نمای ساختمان و در داخل ساختمان انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان و طراحی داخلی آن می‌دهد. بهترین نورپردازی زمانی اتفاق می‌افتد که نور به صورت مساوی و درست در فضا پخش شود و از نور طبیعی حداکثر استفاده شود.

دوشنبه بیست و هفتم شهریور ۹۶
دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن

دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن

هنگامی که برای چیدمان دکوراسیون خانه خود ترکیبی از مبلمان مدرن و سنتی را استفاده می‌کنید در حقیقت به شخصی سازی و خلق فضایی چندلایه پرداخته اید. حقیقت این است که هر فردی باید خانه خود را طبق علایق و سلیقه شخصی خود دکوراسیون کند.

جمعه هفدهم شهریور ۹۶
بهترین کفپوش موکت است یا سرامیک؟؟!

بهترین کفپوش موکت است یا سرامیک؟؟!

کفپوش یک پوشش تقریباً دائمی برای کف طبقه یا یک ساختمان محسوب میشود.کفپوش های ساختمانی ممکن است به صورت های مختلف باشند از جمله : جنس سنگ، سرامیک ،موزائیک،موکت،پلاستیکی، پارکت چوبی، پارکت لمینت و... هستند.

چهارشنبه هشتم شهریور ۹۶
دیوارپوش های مختلف برای دکوراسیون دیوار

دیوارپوش های مختلف برای دکوراسیون دیوار

یکی از رازهای مهم موفقیت یک دکوراسیون رسیدگی به جزئیات دکوراسیون دیوارها است. کاغذ دیواری، قاب ها، و حتی کاشی کاری و دیگر تکنیک ها روی دیوار می‌تواند به مقدار زیادی جذابیت و گیرایی را به دکوراسیون فضا اضافه کند.

سه شنبه سی و یکم مرداد ۹۶
ایده هایی برای بزرگ دیده شدن منزل

ایده هایی برای بزرگ دیده شدن منزل

تقریبا تمام افرادی که در خانه های کوچک زندگی می‌کنند دوست دارند دیوارهای خانه خود را به عقب بکشند تا مساحت منزلشان بیشتر شود. هر چند این کار عملی نیست و شما برای بزرگتر جلوه دادن دکوراسیون خانه کوچکتان نیاز به ایده های بهتر و عملی تری دارید. در این مقاله سعی میکنیم شما را با طراحی یک واحد آپارتمانی کوچک آشنا کنیم که با طراحی نو و استفاده از ایده های مناسب توانسته تا حد زیادی خانه ی کوچک خود را بزرگتر جلوه دهد.

چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۹۶
نکاتی در مورد خرید موکت

نکاتی در مورد خرید موکت

اگر تمایل دارید تنوعی در دکوراسیون داخلی منزل یا یکی از اتاق ها بدهید، استفاه از یک موکت با جنس و رنگ خوب می‌تواند شکل ظاهری دکوراسیون داخلی منزل تان را به کلی تغییر دهد اما باید بدانید که موکت برای هر بخشی مناسب نیست.معیارهای انتخاب موکت پوشش کف اتاق در دکوراسیون داخلی از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که کف اتاق را پایه اصلی اتاق می‌نامند.

سه شنبه هفدهم مرداد ۹۶
آشنایی با کفپوش لمینت

آشنایی با کفپوش لمینت

امروزه از مدل کفپوش لمینت به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای کفپوش های چوبی گران قیمت یاد می‌شود. به همین خاطر کفپوش های لمینتی برای افرادی که علاقمند به کفپوش های چوبی در منزل خود هستند اما از طرفی بودجه کافی برای این کار را ندارند یک گزینه بسیار ایده آل بشمار می‌آید.

شنبه چهاردهم مرداد ۹۶
پارکت بهتر است یا سرامیک؟!

پارکت بهتر است یا سرامیک؟!

خرید کفپوش برای کف شبیه به خرید قالیچه و یا فرش نیست. چون نمی‌توان کفپوش را بعد از گذشت یک سال تعویض کرد. هنگامی که کفپوش را خریداری می‌کنید، اگر مورد قبول نبوده و یا دوست نداشته باشیم و یا اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، هیچ وقت خوب و دلخواه نخواهد بود. تغییر و بازسازی کف و یا یک طبقه از خانه بسیار پرهزینه است. بنابراین برای انجام این کار باید تحقیقات لازم برای طرح مناسب و اطمینان از آن را حاصل کنید. همچنین زمانی تصمیم بگیرید که تصویر واضحی از آن در ذهنتان ظاهر شود .

جمعه سیزدهم مرداد ۹۶
طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی

نحوه طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را می‌توان نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده دانست، اگرچه حمام مکانی خصوصی است و به ندرت پیش می‌آید که شخصی خارج از اعضای خانواده از آن استفاده کند اما باید بدانیم که طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی حمام در تمام خانه ها مهم است و باید به آن اهمیت داد. در ادامه شما را با چند دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی آشنا می‌سازیم تا ضمن الهام گرفتن از‌ آنها بتوانید با محیط های متفاوت آشنا شوید.

پنج شنبه دوازدهم مرداد ۹۶
با قوانین ست کردن در دکوراسیون داخلی منزل آشنا شوید!

با قوانین ست کردن در دکوراسیون داخلی منزل آشنا شوید!

طراحان معمولا از چرخه رنگ برای به تصویر کشیدن و نمایش دادن رنگ‌های یک طیف رنگی واضح و دیدنی استفاده می‌کنند. این مدل کاری مدل ساده‌ اما خیلی مهم است، باید بدانیم که نیاز نیست خیلی هم به تمامی اصول چرخه رنگ پایبند بود. با این حال، استفاده از چرخه رنگ به ما این امکان را می‌‌دهد که از برخی از راز و رمزهای مربوط به انتخاب تم رنگی برای کاغذ دیواری مناسب پرده برداریم.

چهارشنبه یازدهم مرداد ۹۶
رنگ شناسی در طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ شناسی در طراحی دکوراسیون داخلی

اگر به دنیای دکوراسیون داخلی، معماری و طراحی داخل علاقه مندید، اگر ذوق هنری در خود می‌بینید و اشتیاق فراوانی به زیباسازی محیط زندگی خودتان دارید، و همینطور می‌خواهید اصولی تر دست به تغییرات در منزل و یا محیط کارتان بزنید، حتما به مقاله بسیار مفید درباره دکوراسیون و طراحی داخلی نیاز دارید. این مقاله بسیار خواندنی و کاربردی دکوراسیون حتما شما را در این راستا یاری خواهد کرد.

چهارشنبه یازدهم مرداد ۹۶