برای تماس مستقیم کلیک کنید
آیا برای باغ شهری خود خانه پیش ساخته انتخاب کنیم؟
menusearch
taknamasazanco.ir

آیا برای باغ شهری خود خانه پیش ساخته انتخاب کنیم؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۸ دوشنبه
(1)
(0)

آیا برای باغ شهری خود خانه پیش ساخته انتخاب کنیم؟

آیا برای باغ شهری خود خانه پیش ساخته انتخاب کنیم؟


همه ما با باغ کم و بیش آشنایی داریم، زمین هایی که برای پرورش و رشد انواع درختان، سبزیجات، گل و گیاه که به دورشون حصار می‌کشند گفته می‌شود.


در کشورمون ایران مردم جهت تفریح و گذراندن وقت خود در کنار خانواده و دوستان و خلق اوقاتی خوش به باغ های سبز و پر از گل و گیاه خود می‌روند. باغ ها مکانی است که علاوه بر محصول دادن به خانواده ها،در خلق لحظاتی خوش نیز برای آنها سهیم هستند.


بر این اساس صاحبان باغ برای رفاه بیشتر دست به افزودن امکانات تفریحی نظیر آلاچیق،سرسره،تاب،میز و صندلی و نورپردازی و باربیکیو و...به باغ خود کرده اند.

 

 

طراحی و اجرای خانه پیش ساخته لاکچری در سراسر ایران


بعضی نیز که از توان گری مالی بیشتری برخوردار هستند اقدام به ساخت منزلی کامل با اتاق ها، پذیرایی، حمام و سرویس بهداشتی در باغ خود کرده اند.البته این روش هزینه های هنگفتی رو بر صاحبان باغ ها تحمیل کرده و با توجه به قانون ممنوعیت ساخت خانه باغ برای زمین های کشاورزی،خانه باغ ها رو در خطر تخریب اجباری قرار می‌دهد.


با این اوصاف خانه پیش ساخته قابل حمل برای باغ ها و زمین های کشاورزی گزینه معقول تر و بهتری است،چرا که در صورت تصمیم به جابجایی به راحتی قابلیت جابجایی و انتقال را دارا است و هزینه کمتری را نسبت به ساخت خانه در برمی گیرد.


پیچیده ترین طرح ها و ایده ها را میتوان در خانه پیش ساخته با امکاناتی نظیر نورپردازی،دوربین مداربسته،جا ال سی دی،سیستم های گرمایشی و سرمایشی،کفپوش و سقف پوش و متریال های متنوع برای بدنه و...پیاده سازی کرد.

 

سفارش خانه پیش ساخته لاکچری در سراسر ایران


در خانه پیش ساخته از اسکلت و آهن کشی قوی استفاده شده که در برابر زلزله و سایر فشارها از مقاومت بالایی برخودار است.
پس نتیجه میگیریم یک خانه پیش ساخته علاوه بر داشتن امکانات خانه های بتنی ،هزینه های کمتری را دربرمی دارد و خطر و ریسک تخریب در برابر قانون ممنوعیت خانه در باغ ها را کم می‌کند.


شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 که در زمینه دکوراسیون داخلی و کانکس سازی در استان بوشهر فعالیت می‌کند با داشتن کادری مجرب و با تجربه آمادگی اجرای هر نوع طرح و ایده خانه پیش ساخته با امکانات خاص و لاکچری را در سراسر کشور یا خارج از کشور را دارا است. کافیست که با ما تماس بگیرید.


مدیرعامل:اردشیری
تلفن تماس مستقیم:09171774347    

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر