برای تماس مستقیم کلیک کنید
تحول در ایستگاه های اتوبوس در سطح کشور
menusearch
taknamasazanco.ir

تحول در ایستگاه های اتوبوس در سطح کشور

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ چهارشنبه
(4)
(0)

تحول در ایستگاه های اتوبوس در سطح کشور

تحول در ایستگاه های اتوبوس در سطح کشور

شرکت تک نماسازان متحول کننده ایستگاه های اتوبوس در کشور

 

هوا گرم است و تابش آفتاب مانند پتک بر سرمان فرود می‌آمد.شرجی هوا لباس هایمان را مانند چسب بر تنمان چسبانده بود.مردم حیران و سرگردان در انتظار اتوبوس برای رفتن به بازار بودند.در میان فاصله آمدن اتوبوس می‌بایست در ایستگاه اتوبوس فلزی زنگار گرفته در انتظار اتوبوس می‌نشستند.

 

تحول در ایستگاه های اتوبوس شهری

 

همش در فکر این بودم کاش ایستگاه اتوبوس به خانه مان چسبیده بود که در خانه و زیر کولر منتظر اتوبوس می‌ماندم و از گرمای سوزان آفتاب در امان می‌ماندم. نگاهم به مردم سر تا پا انتظار در اون گرما طاقت فرسا می‌افتاد و نظرم در مورد خیال بافی هایم عوض می‌شد.آخه نمی‌شود که من زیر کولر باشم اما مردم در این گرما در ایستگاه اتوبوس زوار درفته منتظر اتوبوس می‌ماندن.

مابین همین خیال بافی ها در اعماق ذهنم به سرزمینی سفر کردم که مردمش در ایستگاه های اتوبوسی که علاوه بر زیبایی منحصربه فرد دارای کولر و آبسرد کن نیز بودند.

 

ایستگاه های فلزی زنگار خورده اتوبوس جای خود را به ایستگاه های اتوبوس مدرن شهری داده اند

 

با شهردار مدینه فاضله خود گفت و گو کردم، شهردار شهر گفت که سال هاست برای ایجاد رفاه حال شهروندان اقدام به تهیه ایستگاه های مکانیزه اتوبوس شهری با امکانات مدرن کرده ایم. در آن شهر مردم شاد بودند و دیگر تا فاصله آمدن اتوبوس طاقتشان لبریز نمی‌شد. چرا که ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس شهری آنها دارای امکانات تلویزیون،کولر،آب سرد کن،نقشه مسیریابی،صندلی های راحت و فضای تمیز و دل نشینی بود.

 

طراحی و ساخت ایستگاه های مکانیزه مدرن شهری

 

از همان روز بر آن شدم که بتوانم این رویا را به حقیقت تبدیل کنم!!! سال ها گذشت و من با تاسیس شرکت تک نماسازان در زمینه دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته کارم را شروع کردم!هم چنان رویای داشتن ایستگاه های مکانیزه در سطح شهر را در سر می‌پروراندم تا این که روز موعود فرا رسید و با کمک تیم خلاق و با تجربه خود اقدام به طراحی و ساخت اولین ایستگاه مکانیزه اتوبوس کردیم.

 

شرکت ایستگاه سازی اتوبوس در استان بوشهر

 

حال شرکت تک نماسازان با سابقه همکاری با شهرداری ها و شرکت های پتروشیمی با رزومه قوی آماده اجرای با کیفیت ترین و با امکانات ترین ایده ها و طرح های پیچیده ایستگاه مکانیزه اتوبوس در سطح کشور است.

 

اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان

 

جهت مشاوره در زمینه ایستگاه مکانیزه اتوبوس مستقیم با ما تماس بگیرید

 

09171774347

 

برای خواندن مطلب امکانات ایستگاه مکانیزه اتوبوس شهری اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر