برای تماس مستقیم کلیک کنید
مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟
menusearch
taknamasazanco.ir

مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۴/۲۳ یکشنبه
(1)
(0)

مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟

مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟

قبل از اینکه در مورد مزیت های سقف کاذب کناف صحبت کنیم، بهتر است یک تعریف کلی از سقف کاذب کناف ارائه دهیم. سقف کاذب به گچ برگ هایی گفته می‌شود که داخل آن از پنل های گچی و یا غیر گچی استفاده شده و با استفاده از پروفیل های سرد نورد شده به سقفی که به صورت سازه ای ساخته شده است، متصل می‌شوند.

 

مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟
قبل از اینکه در مورد مزیت های سقف کاذب کناف صحبت کنیم، بهتر است یک تعریف کلی از سقف کاذب کناف ارائه دهیم. سقف کاذب به گچ برگ هایی گفته می‌شود که داخل آن از پنل های گچی و یا غیر گچی استفاده شده و با استفاده از پروفیل های سرد نورد شده به سقفی که به صورت سازه ای ساخته شده است، متصل می‌شوند.

 

سفارش سقف کناف زیبا در بوشهر

 

انواع کناف
یکی از مزیت های سقف کاذب کناف به دلیل وجود انواع کناف است که می‌توان آن را در سازهای مختلف مورد استفاده قرار داد. انواع کناف شامل سقف کاذب ثابت و سقف کاذب متحرک بوده که نوع ثابت هم به دو دسته سقف کاذب یکپارچه یا ساده و سقف کاذب طرح دار و دکوراتیو تقسیم می‌شود. در نوع ثابت یکپارچه هیچ درزی در سقف وجود نداشته و بعد از اینکه آن را نصب کردید باید بتونه کاری و رنگ آمیزی صورت گیرد. مزیت این نوع سقف کاذب در سبک بودن آن است و می‌توان از آن به جای سقف گچی استفاده کرد.

 

سفارش سقف کناف ارزان در بوشهر

 

سقف کاذب کناف چه کاربردهایی دارد؟
این نوع سقف را می‌توان در جاهای مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار داد از جمله اینکه می‌توان به عنوان پوشش نهایی برای زیر سقف های سازه ای و پوشش لوله ها و تاسیساتی که از سقف عبور می‌کنند، به عنوان افزایش مقاومت ساختمان در برابر حریق و بکارگیری مواد ضد حریق در آن در همه ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری استفاده کرد. برخی از این سقف های کناف ضد آب هستند و از آنها می‌توانید برای سقف جاهایی که مرطوب است مانند سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کنید. البته این نوع سقف ها به عنوان دیوار جدا کننده هم کاربرد دارند.

 

 

مزایای سقف کاذب کناف چیست؟

 

مزیت های سقف کاذب کناف


مزیت های سقف کاذب کناف در حوزه های متفاوتی گسترده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:


1.    اقتصادی هستند: استفاده و بکارگیری این نوع سقف ها مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با انواع دیگر قیمت کمتری دارند.


2.    آسان و سریع نصب می‌شوند: از مزیت های سقف کاذب کناف این است که به راحتی و با سرعت زیاد قابل نصب بوده و می‌توانید سطح بزرگی از سقف را در مدت زمان کوتاهی با این نوع سقف پوشش دهید.


3.    امکان دسترسی به تاسیسات پشت: از دیگر مزیت های سقف کاذب کناف امکان دسترسی به تاسیسات پشت است ضمن اینکه به علت سبکی می‌توانید به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهید.


4.    قابل تغییر و برداشت است: به علت اینکه این نوع سقف ها قابل برداشت هستند، می‌توانید به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی زیر آن دسترسی آسان داشته و با استفاده از پنجره های تعبیه شده تعمیرات لازم را انجام دهید.

 

طرح های سقف کاذب کناف برای منزل

 

5.    امکان نصب چراغ روی آن: از دیگر مزیت های سقف کاذب کناف امکان نصب چراغ روی آن به صورت روکار و توکار است.


6.    راحتی تعمیرات


7.    کاهش بار مرده سقف و دیوارها: استفاده از این نوع سقف ها بار مرده سقف و دیوارها را تا پانزده برابر کاهش داده چون به همین میزان سبک تر هستند. این موضوع در افزایش ایمنی ساختمان در هنگام زلزله اهمیت بالایی دارد و خسارات و صدمات کمتری در این شرایط ایجاد می‌کند.


8.    مانع از ترک دیوار می‌شود.


9.    عایق صدا است: از دیگر مزیت های سقف کاذب کناف این است که عایق صدا بوده و بکارگیری پشم سنگ و پلی استایرن در آن و در دیوارها می‌تواند عبور صدا را به ساختمانهای مجاور به حداقل برساند.


10.     در نهایت اینکه این نوع سقف ها چون ضخامت کمی دارند امکان استفاده مفیدتر از زیربنا را فراهم می‌کنند.

 

 


اگر طراحی و اجرای انواع سقف کاذب کناف نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم

 


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی از جمله طراحی و اجرای انواع سقف کاذب کناف می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگان در امر انواع سقف کاذب کنافمی توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان