برای تماس مستقیم کلیک کنید
معرفی تایل و کناف برای شگفت انگیز کردن دکوراسیون خانه
menusearch
taknamasazanco.ir

معرفی تایل و کناف برای شگفت انگیز کردن دکوراسیون خانه

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۷ سه شنبه
(1)
(0)

معرفی تایل و کناف برای شگفت انگیز کردن دکوراسیون خانه

معرفی تایل و کناف برای شگفت انگیز کردن دکوراسیون خانه

آیا به هنگام ساخت و ساز یا دکوراسیون داخلی به متریال های مختلف توجه می‌کنید؟چقدر به مواد به کار رفته در ساخت و ساز اهمیت میدهید؟ برای مثال چقدر از کناف یا تایل اطلاعات دارید؟آیا از کاربرد آنها آگاهید؟ تجربه استفاده از آنها را دارید؟در این مقاله از تایل و کناف و کاربرد آنها در محیط مدنظر صحبت می‌کنیم.

 

 

 

کاربرد تایل و کناف در دکوراسیون داخلی منزل

 

 

کاربرد کناف و تایل در دکوراسیون داخلی


در دکوراسیون داخلی یکی از مواردی که مورد سوال است، متریال است. برای مثال از شما می‌پرسیم سقف کاذب کناف یا سقف تایلی؟کدام را برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن انتخاب می‌کنید؟اگر بخواهید بازسازی در سقف خانه داشته باشید، متریال با اولویت اول تان کدام است؟چقدر درباره متریال تایل و کناف اطلاعات دارید؟آیا مزایا و معایب آنها را میدانید؟ در این مقاله ما اطلاعاتی درباره کناف و تایل به شما میدهیم و همچنین از کاربرد آنها در دکوراسیون داخلی صحبت می‌کنیم. امیدواریم که با این مقاله به شما آگاهی لازم درباره این دو متریال کناف و تایل داده باشیم تا اگر خواستید تغییر دکوراسیون داخلی را امتحان کنید، نگرانی از بابت عدم آگاهی نداشته باشید و بهترین گزینه را برای فضای موردنظر خود انتخاب کنید.

 

 

 

نمونه عکس کناف در دکوراسیون داخلی

 

 

 

ممکن این مطلب را نیز دوست داشته باشید :معرفی انواع سقف کاذب و کاربرد آنها

 


کاربرد کناف در دکوراسیون داخلی


در این قسمت از کناف و کاربرد آن حرف میزنیم. با گذشت زمان و پیشرفت در تمامی زمینه ها، ما شاهد پیشرفت در زمینه ساخت و ساز و مصالح آنها هم هستیم. امروزه به جای استفاده از مصالح سنتی از مصالح جدید استفاده میکنند. برای مثال سیستم ساخت و ساز خشک.

 

عکس های کناف نورپردازی شده در دکوراسیون داخلی


آیا تا به حال نام شرکت کناف را شنیده اید؟این شرکت از محبوبترین و معروفترین تولیدکنندگان ساخت و ساز خشک در سراسر دنیاست. این شرکت آلمانی با داشتن تعداد 150کارخانه و نیروی کار بالا به صورت یک گروه برجسته و بزرگ صنعتی به فعالیت خود از سال 1932 تا به حال ادامه میدهد.


صفحات روکش دار گچی یکی از مصالح ساخت و ساز خشک است و کناف یک نوع از این صفحات محسوب میشود.


حال ممکن است بپرسید از این متریال چه استفاده ای در دکوراسیون داخلی می‌کنند؟ ما در این مقاله از کاربرد کناف در دیوارها و سقف صحبت می‌کنیم و یکی از این ایده های جذاب را به شما نشان میدهیم.

 

نمونه عکس کناف در اتاق خواب


در ساختمان سازی سنتی برای ساخت دیوار از مصالحی چون آجر، سیمان و گچ استفاده میشد. یکی از بزرگترین عیب این سازه وزن آن است که در مقابل زلزله بسیار ضعیف عمل می‌کنند.در مقابل این مصالح سنتی میتوان به مزیت دیوارهای کناف اشاره کرد زیرا سبک وزن هستند. این دیوارها همچنین عایق صدا و گرما هستند.


استفاده دیگر کناف در ساخت سقف کاذب به علت سبک وزن بودن آن هست. معمولا از سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات و سازه های سقف اصلی استفاده میشد. اما امروزه از این نوع سقف ها برای دکوراتیو کردن فضا هم استفاده می‌کنند.

 

 

 

معرفی کاربرد انواع تایل در دکوراسیون داخلی

 


کاربرد تایل در دکوراسیون داخلی


ابتدا اطلاعاتی درباره تایل بیان میکنیم و سپس به سراغ کاربرد آن میرویم. یکی از مواردی است که امروزه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. آنها اشیایی کاشی مانند هستند و ویژگیهایی نظیر مربعی شکل بودن، نازک و ضخیم بودن را دارند. از تایل ها برای پوشاندن قسمت هایی از داخل ساختمان استفاده می‌شود. آنها براساس متریال به چند دسته تقسیم می‌شوند که ما بعضی از آنها را در ادامه نام میبریم:
تایل بتنی
تایل آگوستیگ
تایل گچی
تایل فلزی
هرکدام از این ها مزایای خود را دارند. برای مثال تایل آگوستیک در محیطهایی مانند سالن کنسرت به کار میرود.

 

 

کاربرد تایل در دکوراسیون داخلی

 

سفارش تایل بین کابینتی استیل

 

ممکن این مطلب را نیز دوست داشته باشید :انتخاب انواع تایل به عنوان بین کابینتی آشپزخانه

 

تایل ها در دکوراسیون داخلی فضای موردنظر کاربرد زیادی دارند. شما میتوانید از آنها در پوشش دیوارها، پشت بام ها، سقف کاذب، قسمتهای مختلف خانه مانند حمام و سرویس بهداشتی، کف زمین و پوشش دکوراتیو یا تزیینی محیطهای به خصوص استفاده کنید.

 

تایل در دکوراسیون داخلی چیست

 

اگر به طراحی و اجرای پروژه های تایل و کناف نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه طراحی و اجرای سقف کناف،دیوار کناف،دکور و جا ال سی دی کناف،انواع سقف های تایل،بین کابینتی تایل و... می‌تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگان در امر طراحی و اجرای کناف و تایل می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره تماس 09171774347 تماس بگیرید.

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر