برای تماس مستقیم کلیک کنید
ایده هایی جذاب از دکوراسیون ایرانی
menusearch
taknamasazanco.ir

ایده هایی جذاب از دکوراسیون ایرانی

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۳ جمعه
(1)
(0)

ایده هایی جذاب از دکوراسیون ایرانی

ایده هایی جذاب از دکوراسیون ایرانی

دکوراسیون داخلی یکی از موضوعات جذابی هست که بسیار گسترده و جالب هست. سبکهای زیادی از دکوراسیون داخلی وجود دارند که به مرور زمان ترند می‌ شوند، تغییر می‌ کنند و همچنین سبکهای جدیدی ساخته می‌شود. در این مقاله ما به شما در ساخت یک دکوراسیون ایرانی جذاب کمک می‌کنیم و آیتم هایی بسیار کاربردی معرفی می‌کنیم.

 

 


ایران پیشینه تاریخی طولانی در زمینه هنر و معماری دارد. اگر از شما بپرسیم چند صنایع دستی در دکوراسیون ایرانی استفاده می‌ شود، را بشمارید، قطعا یک لیست طولانی از لوازم و قطعات را نام می‌ برید. امروزه هم ایرانیان از ترکیب هنر صنایع دستی خود با سایر قطعات مدرن یک دکوراسیون ایرانی جذاب و منحصربفرد می‌ سازند.

 

 

 

معرفی چند نمونه جذاب از دکوراسیون ایرانی


دراین قسمت به معرفی چند ایده جذاب می‌ پردازیم که برای ساختن یک دکوراسیون ایرانی جذاب بسیار کمک کننده خواهد بود. شاید شما یک دوست خوش سلیقه و علاقمند به دکوراسیون ایرانی دارید و به یکی از این آیتم هایی که به معرفی آن می‌ پردازیم، آشنا هستید و از نزدیک این نمونه از دکوراسیون ایرانی را دیده اید. این ایده ها بسیار جذاب و به روز هستند و تضمین می‌ کنیم که در بین خانواده های ایرانی این روزها بسیار پرطرفدار است. اگر شما علاقمند هستید که یک دکوراسیون خاص داشته باشید، در این لیست چند آیتم بسیار جذاب وجود دارد که به شما برای ایجاد یک دکوراسیون ایرانی خاص و چشم نواز کمک می‌ کند. بنابراین بررسی این قسمت از آیتم های دکوراسیون ایرانی را از دست ندهید.

 

 

 

پیشنهاد شماره یک برای ساخت یک دکوراسیون ایرانی:
 

دکوراسیون داخلی جذاب ایرانی


اگر شما از آن دست افراد هستید که به نظرتان کوسن اهمیت زیادی در دکوراسیون داخلی ندارد، باید بگویم سخت در اشتباه اید. در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن کوسن یکی از آیتم هایی است که در بهتر و زیباتر دیده شدن فضای اتاق نقش مهمی دارد. کوسن ها در شکل و رنگهای متنوعی وجود دارند که در جان بخشیدن به فضای اتاق مخصوصا یک اتاق نشیمن با رنگ خنثی مانند تصویر بالا عالی عمل می‌ کنند. یکی از آیتم هایی که کاملا مناسب دکوراسیون ایرانی می‌ باشد، کوسن با طرح و نقوش ایرانی است. البته باید بگویم که در این نوع طرح و رنگها هم تنوع جذابی هست که کاملا به شما حق انتخاب زیادی میدهد تا برای ساخت دکوراسیون ایرانی متناسب با فضای خود عمل کنید.


پیشنهاد شماره دو برای ساخت یک دکوراسیون ایرانی:
 

چگونه یک دکوراسیون جذاب ایرانی داشته باشیم؟


یک آیتم دیگری که در تصویر بالا می‌ بینید و می‌ خواهیم به عنوان یک آیتم بسیار جالب برای دکوراسیون ایرانی معرفی کنیم، آباژور روی میز کناری است. همانطور که میدانید نورپردازی یکی از مهم ترین مساله ها در دکوراسیون داخلی به شمار می‌ آید. گاهی برای ساخت یک دکوراسیون جذاب طراح ترجیح میدهد، به جای خرید لوازم گرانبها قسمتی از بودجه را به ایجاد نورپردازی مناسب فضا صرف کند تا به کمک آن یک فضایی گرم و روشن بسازد. از این رو از جمله لوازمی که برای نورپردازی استفاده می‌ کند، عبارتند از چراغ های پایه دار، آباژور، چراغ های سقفی و... برای نورپردازی فضای تصویر بالا از آباژوری با طرح و نقوش بسیار زیبا و کاملا مناسب فرهنگ ایرانی که پایه آن شیشه ای و به رنگ آبی استفاده شده است. این آیتم به طرز جالبی با سایر قطعات این اتاق هماهنگ شده و در ایجاد دکوراسیون ایرانی بسیار تاثیرگذار هست.

 

 

 

پیشنهاد شماره سه برای ساخت یک دکوراسیون ایرانی:
 

راهنمای داشتن دکوراسیون ایرانی جذاب


یکی از آیتم هایی که در هر خانه ایرانی می‌ بینید و جزء جدای ناپذیر از فرهنگ ما ایرانیان از ابتدا تا به حال بوده، فرش ایرانی است. امروزه فرش ایرانی یک برند ایرانی موفق در سراسر جهان است. به عبارتی نه تنها در میان ایرانیان بلکه در بین مردم جهان هم پرطرفدار است. ممکن است که تا به حال در بعضی از دکوراسیون های مدرن استفاده از فرش ایرانی را دیده باشید. بنابراین این آیتم یکی از مهم ترین آیتم ها در دکوراسیون ایرانی است که بدون آن حقیقتا این کمبود در دکوراسیون ایرانی کاملا حس خواهد شد. خوشبختانه ما در زمینه فرش بسیار عالی عمل کرده ایم، تنوع و جذابیت را در نقوش فرش ایرانی و رنگهای به کار رفته در فرش کاملا واضح است و میتوان برای هر دکوراسیون با هر فضا، رنگ و سبک یک فرش ایرانی انتخاب کرد و دکوراسیون ایرانی خود را کامل کرد.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر