برای تماس مستقیم کلیک کنید
مهم ترین ویژگی های اتاق کودک چیست؟
menusearch
taknamasazanco.ir

مهم ترین ویژگی های اتاق کودک چیست؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۶/۲۳ شنبه
(1)
(0)

مهم ترین ویژگی های اتاق کودک چیست؟

مهم ترین ویژگی های اتاق کودک چیست؟
  • کودکان با ورود خود به دنیای پدر و مادرشان، دنیای‌ آنها را به کلی تغییر می‌دهند و زیباتر می‌کنند. یکی از کارهایی که معمولاً والدین پیش از به دنیا آمدن فرزندان خود انجام می‌دهند، آماده کردن اتاق کودکشان است. این کار برای‌ آنها بسیار جذاب است. بنابراین بهتر است با اصول چیدمان اتاق کودک نیز آشنا شوند.

 

 


هر پدر و مادری هم زمان با بچه دار شدن، تصمیم های زیادی می‌گیرند و تغییراتی در سبک زندگی خود می‌دهند. یکی از این کارها آماده سازی اتاق کودک است که معمولاً برای والدین جذاب است. بهتر است والدین با ویژگی های اتاق کودک و استانداردهای آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند محیطی پر از آرامش و امنیت را به فرزند نو رسیدۀ خود هدیه کنند.

 

 

 

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های اتاق کودک چیست؟


اتاق کودک ویژگی های خاصی دارد، از رنگ دیوارها گرفته تا اشیا و وسایل مورد استفاده در اتاق. در ادامه با مهم ترین اجزا و ویژگی های اتاق کودک و استانداردهای آن آشنا خواهید شد.

 

 

 

1.    گهواره


بسیاری از پدر و مادرها فکر می‌کنند قرار دادن گهواره در اتاق کودک موقتی است و ارزش هزینه کردن ندارد، چرا که کودک پس از چند سال می‌خواهد روی تخت خواب خود بخوابد، ولی وجود گهواره در اتاق کودک آرامش خاصی برای کودک شما به ارمغان خواهد آورد. می‌توانید برای فرزندان بعدی خود هم از همان گهوارۀ تهیۀ شده استفاده کنید. در هنگام خرید گهواره باید مطمئن باشید که استانداردهای لازم برای قرار داده شدن در اتاق کودک شما را داشته باشد، چرا که کودک شما مدتی از روز را به تنهایی در گهواره خواهد ماند.

 

ویژگی های اتاق کودک

 

2.    ملافه های تخت خواب


در توجه به ویژگی های اتاق کودک، دومین مورد مهم، توجه به کیفیت و رنگ ملافه های اتاق کودک است. پارچه هایی که از پنبۀ خالص تهیه شده باشد برای این مورد بسیار مناسب و راحت خواهد بود و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

 

3.    صندلی های مخصوص


این صندلی های اتاق کودک در واقع بیشتر برای والدین طراحی شده است تا کودک. شما باید مدتی در اتاق فرزند خود بمانید تا او بخوابد، با او حرف بزنید یا برایش قصه بخوانید و به او غذا بدهید. در واقع این صندلی به جایی برای تحکیم پیوند شما با فرزندتان تبدیل خواهد شد. بنابراین در بررسی ویژگی های اتاق کودک و تهیۀ لوازم ضروری برای آن، این مورد را از قلم نیندازید. پیشنهاد ما به شما صندلی های گهواره ای یا صندلی های چرخان است. مطمئن شوید که در کنار صندلی اتاق کودک خود چراغی هم دارید، که به محض خوابیدن کودک و آرام گرفتن او، می‌توانید آن را خاموش کنید.

 

 

 

4.    فرش


چهارمین جزء ویژگی های اتاق کودک شما فرش است. انتخاب فرش برای اتاق کودک بستگی به جنس کف اتاق دارد. اگر کف پوش اتاق چوبی است، بهتر است فرش های پشمی یا مخملی انتخاب کنید. کودک شما پس از مدتی قرار است چهار دست و پا روی این فرش ها حرکت کند، بنابراین باید کاملاً ایمن و نرم و راحت باشد.

 

 

 

5.    پرده ها


پرده ها برای محافظت از کودک در برابر تابش مستقیم آفتاب در ساعات میانی روز، کاملاً ضروری هستند. با توجه به دیگر ویژگی های اتاق کودک، مثل رنگ دیوارها، رنگ و جنس فرش ها، طراحی کمدها و ... می‌توانید برای اتاق کودک خود مناسب ترین پرده را انتخاب کنید. توصیۀ ما رنگ های شاد و گرم به همراه طراحی های جذاب و مورد پسند کودکان است.

 

 

منابع:
1.    https://www.crateandbarrel.com/ideas-and-advice/how-to-design-nursery

 

 

اگر به طراحی و اجرای اتاق کودک نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه طراحی و اجرای اتاق کودک می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگانمی توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر