برای تماس مستقیم کلیک کنید
ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی شهر خورموج
menusearch
taknamasazanco.ir

ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی شهر خورموج

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

یکشنبه سی ام تیر ۹۸
(3)
(0)
ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی شهر خورموج

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و شهرسازی خدمات و امکانات رفاهی شهری نیز به شکل جدید و مدرن به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی یکی از امکانات شهری است که جهت رفاه حال مردم توسط شهرداری ها در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

 

 

 

طراحی و ساخت ایستگاه مکانیزه اتوبوس در شهر خورموج

 

 

 

ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی چیست؟

 

ایستگاه مکانیزه تاکسی نیز مانند ایستگاه مکانیزه اتوبوس فضایی پیش ساخته که محل نشستن و انتظار مسافران تاکسی های شهری است. ایستگاه مکانیزه تاکسی با امکاناتی که دارد در فصول گرم و سرد سال و در برابر وزش باد، گرد و خاک، باران و برف سرپناهی ایمن و آرام برای مسافران منتظر تاکسی است.همچنین با داشتن امکاناتی نظیر ابسردکن،کولرگازی،بخاری،تلویزیون لحظات انتظار کشیدن آمدن تاکسی را کوتاه تر و راحت تر می‌کنند.

 

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و شهرسازی ،شهرداری ها برای ایجاد رضایت و خرسندی شهروندان در پی سازوکارهایی هستند که موجب افزایش رفاه حال مردم شهر می‌شوند. در زمینه حمل و نقل شهری ایستگاه های مکانیزه اتوبوس و تاکسی جایگزین ایستگاه های قدیمی و زمخت شده اند تا علاوه بر زیباسازی شهر ،رفاه و آسایش شهروندان را نیز به ارمغان آوردند.

 

 

 

اجرای ایستگاه مکانیزه اتوبوس در شهر خورموج

 

 

 

طراحی و ساخت ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی برای شهر خورموج

 

یکی از وظایف شهرداری ها در مقابل شهروندان علاوه بر تمرکز بر زیباسازی مبلمان شهری، تلاش برای ایجاد امکانات رفاهی برای آسایش شهروندان است.شهرداری محترم شهرستان خورموج با همکاری شرکت تک نماسازان جهت رفاه حال مردم و بهرمندی شهروندان از امکانات مدرن شهری اقدام به نصب ایستگاه مکانیزه تاکسی در شهر خورموج کرده است.

 

 

 

سازنده ایستگاه مکانیزه هوشمند اتوبوس در شهر خورموج

 

 

 

امکانات ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی شهر خورموج:

 

ایستگاه مکانیزه تاکسی شهر خورموج به دست متخصصان مجرب و حرفه ای شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 طراحی و اجرا شده است،دارای امکانات زیر است:

 

بدنه کامپوزیت دارای ضمانت نامه

 

تابلو کامپوزیت و حروف برجسته چنلیوم

 

درب ورود و خروج برقی تمام اتوماتیک نامحدود

 

استفاده از کف پوش، دیوارپوش و سقف پوش

 

دارای کولرگازی اسپلیت

 

ترکیبی از نمای شیشه ای و کامپوزیتی با نورپردازی اصولی و زیباس بیرونی و داخلی

 

دارای صندلی استیل با کیفیت

 

برق کشی توکار و استفاده از کابل قوی و مقاوم

 

دارای آبسرد کن

 

شرکت سازنده ایستگاه مکانیزه اتوبوس در بوشهر

 

تمامی امکانات و متریال به کار رفته در این ایستگاه مکانیزه تاکسی خورموج از جنس باکیفیت و مرغوب و دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش شرکت تک نماسازان است.

 


اگر به طراحی و ساخت انواع ایستگاه مکانیزه اتوبوس و تاکسی با امکانات سفارشی نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی از جمله طراحی و ساخت انواع ایستگاه مکانیزه اتوبوس و تاکسی می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگان در امر ساخت انواع ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس و تاکسی می توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

 

 

گالری تصاویر محصول
ایستگاه مکانیزه تاکسی خورموج
 ایستگاه مکانیزه تاکسی خورموج
تصاویر
بیشتر
ایستگاه ، ساخت ایستگاه ، ایستگاه تاکسی ، ساخت ایستگاه تاکسی ، سفارش ایستگاه تاکسی ، قیمت ایستگاه تاکسی ، فروش ایستگاه تاکسی ، خرید ایستگاه تاکسی ، امکانات ایستگاه تاکسی ، عکس ایستگاه تاکسی ، ایستگاه تاکسی در بوشهر ، ایستگاه تاکسی در خورموج ، ایستگاه تاکسی در برازجان ، ایستگاه تاکسی در تهران ، ایستگاه مکانیزه تاکسی ، سفارش ایستگاه مکانیزه تاکسی ، خرید ایستگاه مکانیزه تاکسی ، ایستگاه مکانیزه تاکسی در بوشهر ، ایستگاه مکانیزه تاکسی در برازجان ، ایستگاه مکانیزه تاکسی در تهران ، ایستگاه مکانیزه تاکسی در خورموج ، ساخت ایستگاه مکانیزه تاکسی ، سفارش ایستگاه مکانیزه تاکسی ، قیمت ایستگاه مکانیزه تاکسی ، شهرداری خورموج ، تاکسیرانی بوشهر ، تاکسیرانی خورموج ، قیمت ایستگاه ، ایستگاه مکانیزه اتوبوس ، ایستگاه مکانیزه اتوبوس در بوشهر ، ایستگاه مکانیزه اتوبوس در خورموج ، ایستگاه مکانیزه اتوبوس در برازجان ، ایستگاه مکانیزه مدرن اتوبوس ، ایستگاه مکانیزه مدرن تاکسی ، شرکت تک نماسازان ، کارخانه ایستگاه اتوبوس ، کارخانه ایستگاه تاکسی ، سازنده ایستگاه تاکسی ، سازنده ایستگاه اتوبوس ، ایستگاه اتوبوس ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر