برای تماس مستقیم کلیک کنید
انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی
menusearch
taknamasazanco.ir

انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۳/۴ شنبه
(2)
(0)

انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

آیا می‌ خواهید در تابستان پیش رو یک تغییر دکوراسیون اساسی داشته باشید؟آیا به تغییر کاغذ دیواری فضای موردنظر خود فکر می‌ کنید؟ چقدر به انتخاب کاغذ دیواری اهمیت می‌ دهید؟آیا اطلاعی درباره طرح و جنس کاغذ دیواری ها دارید؟ در این مقاله علاوه بر اینکه نکاتی را برای راهنمایی شما در خرید کاغذ دیواری بیان می‌ کنیم، چند کاغذ دیواری جذاب را معرفی می‌ کنیم. پس مطالعه این مقاله را تا انتها از دست ندهید.

 

انتخاب کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی 


تغییر دکوراسیون داخلی کم کم به یکی از اموری در بین ما تبدیل شده است که هر سال دست خوش تغییر کلی یا جزئی می‌ شود. این تغییر میتواند تغییر کاغذ دیواری اتاق ها، تغییر چیدمان قطعات دکوراسیون اتاق یا تغییر رنگ فضای موردنظر باشد. در انتخاب کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی خانه باید ویژگیهایی که به هنگام انتخاب و خرید مهم است را بدانید. در ادامه این مقاله ما از نکاتی درباره طرح و جنس آنها برای شما صحبت می‌ کنیم تا راحت تر بتوانید در میان انبوهی از گزینه های با تنوع و کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

شاید این مطلب را نیز دوست داشته باشید:اصول و راهنمای انتخاب کاغذ دیواری منزل

 

نکاتی درباره کاغذ دیواری ها


یکی از آیتم هایی که شما در تغییر دکوراسیون می توانید به آن فکر کنید و بسیار متنوع و جذاب است، تغییر کاغذ دیواری فضای موردنظر یا کل خانه است. چقدر به این تغییر دکوراسیون علاقه دارید؟ انتخاب مناسب برای فضای مناسب همیشه جوابگوست. این تغییر در دکوراسیون داخلی بسیار مهم است و باید دقت کنید که آن کاغذ دیواری را انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگ بودن با سلیقه شما مناسب سبک دکوراسیون فضای موردنظر هم باشد و با قطعات داخل اتاق هم خوانی داشته باشد. بنابراین در انتخاب گزینه مناسب اصلا عجله نکنید و به اندازه کافی وقت بگذارید. تنوع کاغذ دیواری ها انقدر زیاد است که نگران بودن دراین باره خنده دار بنظر میرسد. حتی اگر سخت پسند یا خاص پسند هم باشید، با تنوعی که در طرح، رنگ و جنس آنها وجود دارد، میتوانید گزینه دلخواه خود را بیابید.

 

 


ما یک معرفی مختصر درباره طرح و جنس کاغذ دیواری ها بیان می‌ کنیم تا اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، آشنایی پیدا کنید. طرح هایی که ساخته شده اند، کاملا خلاقانه، جذاب و زیبا هستند. ممکن است که شما چندتا از این طرح ها را دیده باشید یا حتی آنها را قبلا برای خانه یا فضای موردنظرتان انتخاب کرده و خریده باشید. این طرح ها عبارتند از:


•    گلدار
•    هندسی
•    راه راه
•    مینیمال

 

 

 

البته طرح های مختلف دیگری هم جزء دسته بندی بالا هستند، مانند طرح برگ، جنگل، حیوانات، دست ساز و...دسته ای از آنها کاملا ساده و رنگی هستند و کاملا مناسب افرادی است که ساده پسند هستند. کاغذ دیواری ها در دو جنس وینیل و نانوون ساخته می‌ شوند. در جنس وینیل از مواد شیمیایی استفاده شده اما قابل شستشو و ضدلک هستند. درمقابل وینیل جنس نانوون هست که این گزینه کاملا مناسب طرفداران محیط زیست است. در ساخت کاغذ دیواری های با جنس نانوون از مواد طبیعی و الیاف گیاهی به کار رفته است. همچنین این جنس بسیار محکم هست و به آسانی نصب می‌ شود.

 

 

 

شاید این مطلب را نیز دوست داشته باشید:راهنمای خرید کاغذ دیواری مناسب منزلمان

 

 

 

معرفی چند ایده جذاب برای تغییر دکوراسیون


در ادامه این مقاله ما برای شما چند ایده جهت انتخاب گزینه مورد علاقه برای دکوراسیون داخلی خانه آماده کرده ایم. این طرح های همگی مدرن و شیک هستند که اکثر سلیقه ها را پوشش می‌ دهند. طرحهای زیر راه راه، گلدار، مینیمال، هندسی و برگ در رنگهای مختلف هست.

 

 

 

کاغذ دیواری شماره یک: راه راه سبز و آبی

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری منزل


کاغذ دیواری شماره دو: سبزرنگ با طرح برگ

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل

 

کاغذ دیواری شماره سه: خاکستری رنگ با طرح هندسی

خرید کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی منزل

 

کاغذ دیواری شماره چهار: زرد رنگ با طرح گل

سفارش کاغذ دیواری برای دیوارهای منزل


کاغذ دیواری شماره پنج: کرم رنگ با طرح مینیمال

چگونه کاغذ دیوراری مناسب تهیه کنیم؟

 

شرکت تک نماسازان با برند خونه خاص به شماره ثبت 2126 در زمینه پروژه های صفر تا صد ساختمانی، دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی،طراحی و ساخت انواع کانکس،کیوسک،خانه پیش ساخته و ایستگاه مکانیزه اتوبوس در استان بوشهر فعالیت میکند.جهت مشاوره در زمینه انتخاب و خرید کاغذ دیواری با طرح و جنس با کیفیت بالا با دفتر شرکت تماس بگیرید.

 

09171774347 حتی در ساعات غیر اداری به گرمی پاسخ گوی شما هستیم.

 

مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان

 عکس کاغذ دیواری

عکس کاغذ دیواری

 عکس کاغذ دیواری

عکس کاغذ دیواری

 عکس کاغذ دیواری

عکس کاغذ دیواری

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر