برای تماس مستقیم کلیک کنید
تغییر دکوراسیون آشپزخانه منزل به آشپزخانه جزیره ای
menusearch
taknamasazanco.ir

تغییر دکوراسیون آشپزخانه منزل به آشپزخانه جزیره ای

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۲/۱۹ پنج شنبه
(1)
(0)

تغییر دکوراسیون آشپزخانه منزل به آشپزخانه جزیره ای

تغییر دکوراسیون آشپزخانه منزل به آشپزخانه جزیره ای


آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان است که مورد علاقه خانم های خانه است، چرا که بانوی خانواده بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کند.


هر چقدر به فضای داخلی و دکوربندی آشپزخانه بیشتر توجه شود و محیط آرامش بخش و جذاب را در آشپزخانه ایجاد کنیم قطعا نتایج مثبت آن را در روحیات و خلق و خوی خانم خانواده مشاهده خواهیم کرد.

 

آشپزخانه جزیره ای چیست


در هنگام تغییر دکوراسیون آشپزخانه یا ایجاد یک آشپزخانه جذاب باید به نورپردازی،رنگ آشپزخانه،کابینت ها،میز و دکوربندی و حتی لوازم آشپزخانه نیز باید توجه داشت.


طرح ها و سبک های آشپزخانه نیز مانند همه چیزهای هستی در حال دگرگون است و هر زمان سبکی نو و جدید وارد این بخش از دکوراسیون داخلی می‌شود.

 

سفارش آشپزخانه در برازجان


در حال حاضر و امروز که این مقاله را می‌نویسم سبک جزیره ای آشپزخانه پلانی مدرن و امروزی است که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.


شاید براتون پیش آماده است که وقتی به خانه دوستان یا اقوام خود می‌رویم با تغییر چشم گیری در دکوراسیون داخلی آشپزخانه آنها مواجهه شده ایم.

 

آشپزخانه جزیره ای در بوشهر


محال است وارد خانه دوست یا آشنایی شویم که به تازگی دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر داده است و از سبک جزیزه آشپزخانه استفاده نکرده باشد.خب خیلی از ما ها هم دوست داریم دکوراسیون منزلمان مخصوصا آشپزخانه آن را بروز و کاربردی باشد.
آشپزخانه جزیره ای چیست؟

 

طراحی و اجرای آشپزخانه جزیزه ای زیبا و جذاب


مرسوم ترین حالت آشپزخانه که در هر خانه ایرانی تا حالا دیدیم این است که کابینت های آن به صورت متوالی و ریفی از گوشه آشپزخانه شروع و به گوشه دیگر ختم می‌شود. و در این مسیر سینک ظرفشویی،اجاق گاز،ماشین لباس شویی و سایر لوازم و وسایل آشپزخانه تعبیه و جاسازی می‌شوند.


در سبک آشپزخانه جزیره ای این رسم شکسته شده و بخشی از کابینت آشپزخانه، سینک و میز نهارخوری در مرکز آشپزخانه به شکلی زیبا و جذاب طراحی و پیاده سازی می‌شود.

 

تنوع آشپزخانه جزیره ای


پس ویژگی که آشپزخانه جزیره ای را با سایر سبک های آشپزخانه ها متمایز می‌کند نحوه چیدمان کابینت ها در فضای داخلی آشپزخانه است.


پس تا اینجا بخشی از کابینت آشپزخانه در مرکز آشپزخانه قرار میگیرد حالا شما می‌توانید سینک آشپزخانه جهت شست و شو و اجاق گاز جهت پخت و پز و همچنین می‌توانید آن بخش مرکزی کابینت آشپزخانه را به میزنهار خوری تبدیل کنید.

 

هزینه ساخت آشپزخانه جزیره ای


تا اینجا علاوه بر این که شاهد فضایی زیبا و مدرن در آشپزخانه هستیم، جمع شدن اعضای خانواده در مرکز آشپزخانه برای صرف نهار و شام و صبحانه و ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی میان اعضای خانواده یکی از نتایج آشپزخانه جزیره ای خواهد بود.

 

شرکت دکوراسیون داخلی در بوشهر


به مجموعه کابینت هایی که در مرکز و هسته آشپزخانه تعبیه می‌شود کانتر می‌گویند که همان طور که گفتیم می‌توانید با نصب تجهیزات آشپزخانه نظیر اجاق گاز و سینک ظرفشویی به کانترها عمل پخت و پز و آشپزی و شستن ظرف ها را در وسط آشپزخانه انجام دهید یا این که از کانترها به عنوان میز نهارخوری استفاده کنید.

 

فضای آشپزخانه جزیره ای
پس یکی از مهم ترین آپشن آشپزخانه جزیره ای کانتر یا همان کابینت هایی که در مرکز آشپزخانه قرار میگیرد است. امروزه وجود متریال های مختلف باعث خلق طرح های جالب و منحصر به فردی در کانترهای آشپزخانه جزیره ای شده اند.

 

 

تصاویر اشپزخانه جزیره ای

وقتی تصمیم به تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود به آشپزخانه جزیره ای گرفتید می‌توانید با مراجعه به یک شرکت دکوراسیون داخلی و از طراحان و مجریان با تجربه انها در خلق و ایجاد یک آشپزخانه مدرن و زیبا کمک بگیرید. چرا که مشاوران دکوراسیون داخلی با تجربه و علمی که دارند متناسب با سلیقه شما و فضای منزلتان در انتخاب یکی از انواع کانترهای چوبی،استیل،سنگی،بتنی یا ترکیبی از آنها به شما کمک خواهند کرد.

 

عکس های آشپزخانه جزیره ای


انتخاب کانتر مناسب باید به گونه ای باشد که با دکوراسیون منزل هماهنگ و موجب انسجام و زیبایی دکوراسیون خانه شود. مثلا در آشپزخانه های کلاسیک بهتر است از کانترهای چوبی با کنده کاری استفاده شود.

 

 

گالری عکس آشپزخانه جزیره ای

امروزه علاوه بر کانترهای ثابت ،کانترهای متحرک نیز برای آشپزخانه جزیره ای پیش بینی شده است به گونه ای که قابلیت جابجایی در فضای داخلی آشپزخانه را دارا است اما باید به این نکته توجه کنیم که کانترهای متحرک قابلیت نصب و جاسازی سینک ظرفشویی و اجاق گاز را ندارند و تنها می‌توان از آن به عنوان میز نهارخوری و کابینت جهت جاسازی لوازم و ظروف آشپزخانه استفاده کرد.

 

هزینه ساخت آشپزخانه جزیره ای


در پایان این را خدمت شما عرض کنیم که آشپزخانه جزیره دارای تنوع بسیار زیاد در نوع متریال و چیدمان است که میتوانید با کمک مشاوران در امر دکوراسیون داخلی متناسب با سلیقه خود و فضای آشپزخانه زیباترین و مدرن ترین آشپزخانه جزیره را انتخاب کنید.

 

نگاهی به اشپزخانه جزیره ای


شرکت تک نماسازان( خونه خاص) به شماره ثبت 2126 چندین سال است که با داشتن تیم حرفه ای و متخصص در استان بوشهر در زمینه های پروژه های صفر تا صد ساختمانی، دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته توانسته است اعتماد مشتریان عزیز خود را جلب کند.


جهت مشاوره رایگان می‌توانید به صورت حضوری یا تماس تلفنی با دفتر شرکت در ارتباط باشید.


تلفن تماس: 09171774347


دلیل استفاده از تلفن همراه این است که در زمان غیر ادارای نیز پاسخ گوی مشتریان عزیز خود باشیم.


مجید اردشیری مدیرعامل شرکت تک نماسازان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر