برای تماس مستقیم کلیک کنید
چگونه نمای کامپوزیت را تمیز کنیم؟
menusearch
taknamasazanco.ir

چگونه نمای کامپوزیت را تمیز کنیم؟

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

۱۳۹۸/۶/۲۱ پنج شنبه
(2)
(0)

چگونه نمای کامپوزیت را تمیز کنیم؟

چگونه نمای کامپوزیت را تمیز کنیم؟

نمای کامپوزیت یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین انواع نماها در صنعت معماری و ساختمان سازی است. همۀ نماها در طول سال چند بار به تمیز شدن احتیاج پیدا خواهند کرد. با استفاده از روش های مناسب پاکسازی، می‌توانید عمر نماها را افزایش دهید.

 

 

 

 

تمیز کردن نمای کامپوزیت چرا انجام می‌شود؟


سطوح بیرونی ساختمان ها و انواع نماها معمولاً تمام گرد و غبارها و آلودگی ها را به خود جذب می‌کنند و حتماً در بلند مدت نیاز به تمیز کردن خواهند داشت. در این میان نمای کامپوزیت به دلیل ساختار ویژۀ خود بیشتر نیاز به پاکسازی پیدا خواهد کرد. در تمیز کردن نمای کامپوزیت افراد می‌توانند ناخواسته مرتکب بعضی اشتباه ها بشوند که کار را بدتر و زیادتر کند و حتی آسیب هایی هم به نمای کامپوزیت وارد کند. در ادامه برای تمیز کردن نمای کامپوزیت به نکته های مفیدی اشاره خواهیم کرد که کار پاکسازی را برای شما راحت تر کند و از اشتباهات رایج در امان بمانید.

 

 

چگونه نمای کامپوزیت را شست و شو دهیم؟

 

 

چگونه نمای کامپوزیت را تمیز کنیم؟

 

 

1. پاک کننده ها و شوینده های مناسب را انتخاب کنید


برای تمیز کردن نمای کامپوزیت انتخاب شویندۀ مناسب بسیار مهم است. در هنگام خرید پاک کننده ها برچسب‌ آنها را به دقت مطالعه و بررسی کنید و هیچ وقت از پاک کننده های دارای سفید کنندۀ کلر استفاده نکنید. مادۀ هیپوکلریت سدیم نیز که در برخی شوینده ها وجود دارد، حاوی سفید کننده های بر پایۀ کلر است و می‌تواند بسیار خورنده باشد. به طور معمول استفاده کردن از این شوینده ها برای تمیز کردن نمای کامپوزیت به سطح نما و رنگ ها و مصالح به کار رفته برای ساخت آن آسیب می‌رساند. بنابراین بهتر است از پاک کننده های غیر سمی و دارای سدیم پر کربنات استفاده کنید.

 

 

شست و شوی نمای کامپوزیت ساختمان

 

 

2. از شیوه های شستشوی پر فشار استفاده نکنید


زمانی که برای تمیز کردن نمای کامپوزیت از روش های شستشوی پر فشار استفاده کنید، ممکن است فشار بیش از حد به نمای کامپوزیت ساختمان آسیب های جدی در طول زمان وارد کند. در این صورت نور آفتاب و بارش باران و... بسیار سریع تر به نما آسیب می‌رساند و رنگ آمیزی ها و دیگر ریزه کاری ها نیز به مرور خراب خواهد شد. در بیشتر موارد استفاده از فشار شلنگ های معمولی آب برای تمیز کردن نمای کامپوزیت کافی است. در صورتی که برای شستشو حتماً به فشار آب نیاز دارید، می‌توانید از فشار واشرها و نازل های خانگی و اسپری کردن‌ آنها استفاده کنید.

 

 

بدون دانش نمای کامپوزیت را شست و شو ندهید

 

 

3. برای تمیز کردن شکاف ها زمان بگذارید


شکاف های نمای کامپوزیت محل مناسبی برای جمع شدن گرد و غبار، زباله ها و رطوبت است که می‌تواند به مرور زمان موجب تولید شدن کپک ها و آلودگی ها و فرسوده شدن نما بشود. در هنگام تمیز کردن نمای کامپوزیت، شکاف های آن نیز باید حداقل یک بار در سال به صورت کامل تمیز و خشک بشود. با این کار هوا به راحتی در میان شکاف ها جریان پیدا می‌کند و نما زیباتر و سالم تر دیده خواهد شد.

 

 

شیوه شست و شوی نمای کامپوزیت ساختمان

 

 

4. به صورت دوره ای نمای کامپوزیت را تمیز کنید


حتی اگر نما کاملاً تمیز به نظر می‌رسد، بهتر است شما فرایند تمیز کردن نمای کامپوزیت را به منظور جلوگیری از جمع شدن و نشستن گرد و غبار و سایر آلودگی ها روی آن، به صورت دوره ای و چند بار در سال تکرار کنید. ترکیبی از صابون ها و یا مواد ظرفشویی و آب گرم به همراه یک برس می‌تواند پاک کنندۀ مناسبی برای این کار به شمار بیاید.

 

نمای کامپوزیت قابل شست و شو است

 

 

منابع:
1.    https://greenplank.eu/blog/2019/08/26/how-to-clean-composite-decking/


اگر به نمای کامپوزیت نیاز دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم


 شرکت تک نماسازان به شماره ثبت 2126 با داشتن کادری مجرب و با تجربه و مدیرعاملی بسیار حساس روی کیفیت و ظرافت کار در استان بوشهر در زمینه اجرای انواع نمای کامپوزیت و تمیز کردن آن می تواند به شما کمک کند.جهت مشاوره رایگانمی توانید به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه کرده یا با شماره با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیامک به شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

تماس با شرکت کانکس سازی تک نماسازان

 

 

 

 

مدیرعامل:اردشیری

 


 

کارهای دکوراسیون داخلی تک نماسازان

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

همکاری با برندها و سازمان های بزرگ کشور در امر دکوراسیون داخلی

تماس با شرکت دکوراسیون داخلی

اینستاگرام شرکت دکوراسیون داخلی تک نماسازان

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر