برای تماس مستقیم کلیک کنید
دانستنی های اجزای دکوراسیون منزل
menusearch
taknamasazanco.ir

دانستنی های اجزای دکوراسیون منزل

به وب سایت شرکت تک نماسازان خوش آمدید
برای ارائه خدمات دکوراسیون داخلی و سازه های پیش ساخته با بروزترین طرح های دنیا در خدمت شما هستیم

در طراحی سقف کاذب، کناف بهتر است یا رابیتس؟

در طراحی سقف کاذب، کناف بهتر است یا رابیتس؟

قبل از اینکه به مبحث کناف بهتر است یا رابیتس بپردازیم، بهتر است، بدانید کناف و رابیتس چیست. صفحات روکش دار گچی یا گچ برگ کناف نامیده می‌شود. این صفحه گچی در واقع نوع جدیدی از گچ بوده که نسبت به نمونه های قدیمی تر مزایای زیادی دارد. کناف در مقایسه با گچ های قدیمی تر راحت تر و زودتر اجرا شده و سطح شیک تری هم بوجود می‌آورد. در کنار آن سبک تر هم است و برای ساخت آن هزینه های کمتری صرف خواهد شد. اجرای کناف به دلیل عدم وجود و استفاده از میلگرد، جوشکاری و رابیتس کاری ارزان تر تمام می‌شود.

شنبه پنجم مرداد ۹۸
چگونه کاغذ دیواری با کیفیت را تشخیص بدهیم؟

چگونه کاغذ دیواری با کیفیت را تشخیص بدهیم؟

یک سوالی که همیشه مطرح می‌شود نحوه تشخیص کاغذ دیواری با کیفیت از چه راه هایی ممکن است؟ برای تشخیص کیفیت کاغذ دیواری با کیفیت چند نکته مهم وجود دارد که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

پنج شنبه بیست و هفتم تیر ۹۸
مزیت های نرده استیل چیست؟

مزیت های نرده استیل چیست؟

مزیت های نرده استیل به یک یا چند مورد ختم نمی‌شود. این نرده ها در سازه های مختلفی کاربرد داشته و استفاده از آنها می‌تواند بسیار مفید باشد. عموما در برخی از فروشگاهها و جایی که نرده های آلومینیومی و برنجی به فروش میرسد، سعی می‌کنند شما را از خرید نرده استیل منصرف کنند در حالی که اگر به مزیت های این نوع نرده آگاه باشید قطعا به این نتیجه میرسید که خرید نرده استیل مقرون به صرفه تر و کاربردی تر است.

دوشنبه بیست و چهارم تیر ۹۸
مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟

مزیت های سقف کاذب کناف چیست؟

قبل از اینکه در مورد مزیت های سقف کاذب کناف صحبت کنیم، بهتر است یک تعریف کلی از سقف کاذب کناف ارائه دهیم. سقف کاذب به گچ برگ هایی گفته می‌شود که داخل آن از پنل های گچی و یا غیر گچی استفاده شده و با استفاده از پروفیل های سرد نورد شده به سقفی که به صورت سازه ای ساخته شده است، متصل می‌شوند.

یکشنبه بیست و سوم تیر ۹۸
چگونه کاغذ دیواری را از روی دیوار جدا کنیم؟

چگونه کاغذ دیواری را از روی دیوار جدا کنیم؟

جدا کردن کاغذ دیواری از روی دیوار خیلی ساده هست. کاغذ دیواری های جدید، بخصوص کاغذ دیواری های غیربافتنی طوری ساخته شده اند که راحت جدا می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید اون رو به سادگی از دیوار جدا کنید. برای جدا کردن کاغذدیواری، یک گوشه ای رو پیدا کنید و شروع به کندن آن کنید. اگه هنگام شروع صفحات زیادی از کاغذ دیواری خیلی راحت جدا شد، شما آدم خوش‌شانسی هستید.

شنبه دوم اردیبهشت ۹۶
راهنمای خرید کاغذ دیواری برای منزل

راهنمای خرید کاغذ دیواری برای منزل

کاغذدیواری یک محصول بسیار شکیل هست و انتخاب یک کاغذدیواری مناسب یک تصمیم هیجان انگیز است. امروزه کاغذدیواری ها خیلی زیبا هستند و طیف وسیعی از روش های خیلی مختلف، مرکب های مخصوص و افکت هایی دارن که هر خونه ای رو منحصربفرد می‌سازه. با وجود این روش ها و تنوع رنگی که دارن و نور طبیعی که به اتاق ها می‌بخشن، ما توصیه می‌کنیم به یک فروشگاه که مجموعه ای از کاغذدیواری های بروستر را در خودش داره مراجعه کنید.

سه شنبه بیست و نهم فروردین ۹۶
مزایای مواد کامپوزیتی چیست؟

مزایای مواد کامپوزیتی چیست؟

اکثر افراد نمی‌دانند کامپوزیت ها تا چه حد در زندگی روزمره ما تعیین کننده هستند. چرا به خانه ما، اتومبیل ما و فضای کاری ما هجوم می‌برند؟ خوب دلایل مختلفی وجود داره، اما قبلش باید به این موضوع بپردازیم، بذارید در مورد اینکه زمان استفاده از کلمه کامپوزیت رو مشخص کنیم. امروزه، کامپوزیت ها لایه هایی از مواد بهم‌فشرده با ترکیبات شیمیایی هستند.

سه شنبه بیست و نهم فروردین ۹۶
مزیت ها،معایب و انواع کفپوش های سه بعدی چیست؟

مزیت ها،معایب و انواع کفپوش های سه بعدی چیست؟

افراد به چند دلیل سقف و یا دیوار خونه هاشون رو تعمیر و یا مرمت می‌کنن، غافل از این حقیقت که ایده های طراحی مدرن هر شمایل فانتزی را می‌تونه پیاده سازی کنه. برای فردی که چنین ایده هایی رو در سر داره ایده کفپوش سه بعدی چیز جالبی می‌تونه باشه. اونا به شما این اجازه رو می‌دهند تا کامپوزیت های مجزایی از تصاویر، سطح و اشیا سه بعدی ایجاد کنید.

یکشنبه بیست و هفتم فروردین ۹۶
کاغذدیواری یا رنگ آمیزی خانه ،کدام یک بهتر است؟

کاغذدیواری یا رنگ آمیزی خانه ،کدام یک بهتر است؟

آیا تصمیم دارید تا دیوار های خونتون رو روانکاری کنید اما مطمعن نیستید که از کاغذدیواری استفاده کنید یا از رنگ آمیزی؟ در بخش زیر می‌تونید مزایا و معایب هر گزینه رو پیدا کنید. بخاطر داشتن اینکه مجبور نیستید کدوم رو انتخاب کنید حائز اهمیت هست.

شنبه بیست و ششم فروردین ۹۶
متریال کامپوزیت چیست؟

متریال کامپوزیت چیست؟

چه چیزی باعث میشه مواد کامپوزیت مستحکم و سبکه وزن باشند؟
یک کامپوزیت زمانی شکل می‌گیره که دو یا چند ماده مختلف جهت ایجاد یک ماده بهتر و منحصربفردتر با یکدیگر ادغام بشه. این یک تعریف خیلی جامع تر است که واقعیت چیستی یک کامپوزیت رو نشون می‌ده

جمعه بیست و پنجم فروردین ۹۶
معرفی انواع سقف کاذب و کاربرد آنها

معرفی انواع سقف کاذب و کاربرد آنها

در این مطلب به معرفی انواع سقف کاذب پرداخته و سپس کاربرد هر یک از آنها را توضیح داده و در پایان مزایا و معایب سقف های کاذب را بررسی کرده ایم.

دوشنبه بیست و یکم فروردین ۹۶
ویژگی ها و خصویات درب ضدسرقت

ویژگی ها و خصویات درب ضدسرقت

درب ضد سرقت دربی است که ضمن ممانعت از ورود سارقین، بر اساس استانداردهای محیطی چون عایق سرما، گرما، باد رطوبت و صدا طراحی و ساخته شده است.

یکشنبه سوم بهمن ۹۵